آرشیو چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۲۷۰۶
ورزشی
۱۵

پیام تبریک عارف به مناسبت صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری که در تحریریه یکی از روزنامه های اصلاح طلب بازی را می دید، در بیانیه یی صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی را تبریک گفت.متن این بیانیه بدین شرح است:

پیروزی غرورآفرین و شوق برانگیز تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار با کره جنوبی که منجر به راهیابی به جام جهانی2014 برزیل شده است، باعث خوشحالی و مسرت مردم عزیز کشورمان گردید. این پیروزی در ایامی که ملت ایران حماسه ساز 24 خرداد شده اند، دوچندان ارزشمند است. اینجانب ضمن تبریک این پیروزی به بازیکنان، کادر فنی تیم و ملت شریف ایران، امیدوارم در ادامه رقابت ها شاهد استمرار موفقیت های پرنشاط تیم فوتبال کشورمان باشیم.

پیام محمود احمدی نژاد به مناسبت صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی

صعود مقتدارانه و دلنشین به جام جهانی فوتبال که با تلاش خستگی ناپذیر و غیرت و هوشمندی جوانان عزیز و برومندمان به دست آمد را به ملت بزرگ و به ویژه ورزشکاران سربلند میهن صمیمانه تبریک عرض می نمایم. این اتفاق مبارک یک بار دیگر بر شایستگی های جوانان و ملت سربلند صحه گذاشت و نوار افتخارآفرینی قهرمانان ورزشی ما را طولانی تر و درخشان تر کرد.

ضمن تقدیر از همه دست اندرکاران و مربیان از خداوند منان برای همگان سلامتی و عزت و موفقیت تحت عنایات امام عصر(عج) مسئلت دارم.