آرشیو چهارشنبه ۹ امرداد ۱۳۹۲، شماره ۳۷۵۴
ورزش
۱۸

3بوکسور از تیم ملی اخراج شدند

علی مظاهری، فروتن گل آرا و امین قاسمی پور که به دور جدید اردوهای تیم ملی دعوت شده بودند به دلیل بی نظمی، کنار گذاشته شدند.

این سه ملی پوش در حالی از تیم ملی اخراج شدند که عملکرد ضعیف آنها در مسابقه های قهرمانی آسیا در اردن، انتقاد شدید مدیر تیم های ملی را به دنبال داشت، به طوری که عنوان شد آنها شانسی برای حضور در رقابت های جهانی نخواهند داشت. در این باره اکبر احدی، سرمربی جدید تیم ملی چنین توضیح داد: در حالی که اردوی تیم ملی از اول مرداد آغاز شده است، این سه نفر دو بار بدقولی کردند و در این اردو حاضر نشدند، بنابراین از حضور در اردوها کنار گذاشته شدند.

وی تصریح کرد: نظم و انضباط در تیم ملی حرف اول و آخر را می زند و هر کسی این قوانین و نظم و انضباط اردویی را رعایت نکند، کنار گذاشته می شود. آنها با نیامدن به اردو به خود، کادر فنی و فدراسیون بی احترامی کردند. اگر آنها را به اردوها راه دهیم به بقیه ملی پوشان بی احترامی کرده ایم. این بدعت بدی می شود که بوکسوری به اردوها نیاید و بعد از ده روز به اردوها اضافه شود و با بقیه یکسان سنجیده شود.

احدی در پاسخ به این پرسش ایسنا که در صورت غیبت مظاهری، قاسمی پور و گل آرا که همگی از باتجربه های تیم ملی هستند، آیا در این اوزان دچار مشکل نخواهیم شد، گفت: هیچ مشکلی نخواهیم داشت و به راحتی جای آنها را با جوانان پر می کنیم. برای تمام آنها جایگزین خوبی داریم و اگر هم نداشته باشیم شبانه روز تمرین می کنیم تا نفرات خوبی را پیدا کنیم.