آرشیو شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۲، شماره ۵۴۷۸
شوک امروز
۱۸

شوک ویژه

در رامسر رخ داد:سقوط هواپیمای تفریحی روی یک خانه

یک هواپیمای سبک تفریحی هنگام پرواز خاموش شد و در فرودگاه رامسر سقوط کرد.

خلبان این هواپیما محمد نیاستی بوده و خلبان و مسافرش، هر دو سالم هستند.

این هواپیما که برای تفریح و سرگرمی استفاده می شد پس از برخاستن و پیش از فرود روی سقف یکی از خانه ها واقع در محوطه فرودگاه سقوط کرده است.

موتور هواپیما هنگام پرواز چند بار خاموش کرده و خلبان پس از اطلاع بعد از چندین بار استارت کردن مجبور به باز کردن چتر نجات هواپیما شده که پس از بازشدن چتر به سیم های برق گیر کرده و هواپیما بر سقف یکی از خانه ها سقوط می کند.

مرگ پسر 12 ساله با سقوط سبد بالابر مصالح

سقوط سبد یک بالابر حمل مصالح ساختمانی جان پسربچه ای 12 ساله را گرفت.

این حادثه حدود ساعت 6 عصر پنجشنبه در کوچه متین خیابان زمزم رخ داد و با سقوط بالابر حمل مصالح از یک ساختمان چهار طبقه همه را شوکه کرد.آتش نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که سبد حامل سنگ نمای ساختمان از طبقه چهارم یک ساختمان در حال ساخت به پایین سقوط کرده و همزمان پسربچه ای 12 ساله در محل بوده که این سبد با محتویات داخلش روی وی افتاده بود.

آتش نشانان همزمان با ایمن سازی محل اقدام به برداشتن سنگ ها و سبدبالابر از روی این پسر بچه و خروج وی کردند که پس از تحویل این پسربچه به عوامل اورژانس، بررسی علائم حیات مرگش تایید شد. با توجه به این که بالابر دچار سقوط نشده و تنها سبد آن جدا شده، احتمالا پارگی کابل یا شل شدن پیچ ها و مهره های بالابر علت بروز این حادثه بود.

تعقیب و گریز خیابانی پلیس با دزدان مسلح

دو دزد مسلح که به خودرویی حمله کرده و پول و طلاسرقت کرده بودند در تعقیب و گریز خیابانی دستگیر شدند.

سرهنگ بهادر اسماعیلی رئیس پلیس شیراز گفت: در پی وقوع یک سرقت مسلحانه در یکی از بزرگراه های شیراز، بلافاصله موضوع را تحت پیگیری قرار داده و مطلع شدند دو مرد با تهدید اسلحه، سه میلیون تومان پول و یک رشته گردنبند از راننده و سرنشین خودرویی به سرقت برده اند.رئیس پلیس شیراز افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و همچنین اجرای طرح مهار در سطح شهر، خودروی دزدان را شناسایی و متوقف و دزدان را دستگیر کردند.