آرشیو شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۲، شماره ۵۴۷۸
ورزشی
۲۱

اخبار کوتاه

معتمد مدالش را اهدا کرد

محمد باقری معتمد که در مسابقات تکواندوی سومین دوره بازی های کشورهای اسلامی در اندونزی موفق به کسب مدال طلاشد، مدالش را به کودکان بی سرپرست رشت اهدا کرد. دارنده مدال نقره المپیک و طلای قهرمانی جهان قبل از اعزام به اندونزی و در اردوی آمادگی در رشت تصمیم گرفته بود که در صورت کسب مدال طلا، آن را به کودکان بی سرپرستی که در آموزشگاه شبانه روزی مژدهی رشت حضور دارند، اهدا کند.

نوروزی یک وزن بالاتر رفت

امید نوروزی دارنده مدال طلای کشتی فرنگی المپیک لندن در وزن 60 کیلو از این پس در یک وزن بالاتر و در 66 کیلو به میدان خواهد رفت. وی دراین باره گفت: با تغییر اوزان کشتی و با توجه به قوانین جدید، وزن کم کردن خیلی سخت شده است و از این پس در 66 کیلو کشتی می گیرم. این کشتی گیر ادامه داد: منتظرم وضعیت فدراسیون و کادرفنی تیم ملی مشخص شود. اگر شرایط فراهم شود در لیگ، کشتی خواهم گرفت در غیر این صورت باید با حضور در اردوهای تیم ملی در یکی، دو تورنمنت خارجی خودم را محک بزنم. از جام یادگار امام(ره) هم کارم را شروع خواهم کرد.

سهراب نژاد در پتروشیمی ماندگار شد

حامد سهراب نژاد که فصل گذشته تیم بسکتبال پتروشیمی را همراهی می کرد با تمدید قراردادش برای فصل آینده لیگ برتر نیز برای این تیم به میدان خواهد رفت. سهراب نژاد سومین ملی پوش بسکتبال کشورمان است که جذب این تیم باشگاهی می شود. پیش از او حامد آفاق و ارسلان کاظمی قراردادشان را ثبت کردند. دریک اسپنسر و عرفان نساج پور هم دو بازیکن سهمیه خارجی ماهشهری ها هستند.

B>6 تیم در لیگ برتر هندبال بانوان

مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان ایران از 19 مهرماه با حضور 6 تیم آغاز خواهد شد. تیم هیات هندبال کرمان و شرکت برناپرداز هرمزگان نیز تا 10 مهرماه فرصت داشتند تا مدارک خود را برای فدراسیون ارسال کنند که به دلیل عدم انجام این کار از شرکت در این مسابقات بازماندند.