آرشیو چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲، شماره ۵۵۰۴
ورزشی
۲۱
فوتبال جهان

نبرد زیبای دورتموند و آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا

در ادامه هفته چهارم از مرحله گروهی مسابقات لیگ فوتبال قهرمانان اروپا امشب 8 بازی در گروه های پنجم تا هشتم جام صورت می پذیرد و در جالب ترین دیدارها دورتموند نایب قهرمان فصل پیش اروپا میزبان آرسنال پیشاهنگ یکه تاز لیگ برتر انگلیس در وست فالن خواهد بود و بارسلونا نیز در نوکمپ خواهد کوشید تساوی 1-1 خود با میلان در دیدار رفت را به پیروزی در مسابقه برگشت تبدیل کند.بازی دورتموند و آرسنال ستیز دو تیم جوان تهاجمی و صاحب زیباترین فوتبال های کنونی قاره اروپا است.

دوهفته پیش تیم یورگن کلوپ دست به کار بزرگی زد و در لندن آرسنال را 1-2 برد و در نتیجه آرسن وانژه سرمربی توپچی های لندن به دنبال جبران آن نتیجه در زمین زردهای ایالت رور آلمان است. هر دو تیم بهترین تدارک روحی را برای مسابقه امشب داشته اند. دورتموندی ها در بوندس لیگا اشتوتگارت را به توپ بستند و 1-6 برنده شدند و آرسنال نیز در لیگ انگلیس لیورپول نزدیکترین تعقیب کننده اش را 0-2 شکست داد.در گروه هشتم که بارسلونا با 7 و میلان با 5 پوئن اول و دوم اند امشب بارسا با رقیبی بازی دارد که ناکامی های امسالش در «سری A» روحیه اش را بدجوری پایین آورده است.

تیم الگری این هفته هم 0-2 به فیورنتینا باخت و به رده یازدهم جدول سقوط کرد اما بارسا یازدهمین برد در 12 بازی اش در لالیگا را کسب و دربی کاتالونیا را 0-1 به سود خود تمام کرد. به واقع تنها نگرانی این روزهای بارسا دور بودن لیونل مسی از فرم ایده آل است.

در سایر دیدارهای قابل ذکر امشب، چلسی از شالکه، ناپولی از مارسی و آژاکس از سلتیک پذیرایی می کنند.