آرشیو شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۲، شماره ۵۵۶۱
حوادث امروز
۱۸

انتشار مصاحبه رادیویی آدام لانزا قاتل 26 کودک و معلم مدرسه

گروه شوک: شبکه رادیویی «نیویورک دایری» یک فایل صوتی از اظهارات آدام لانزا قاتل مخوف مدرسه ابتدایی کانکتیکات را منتشر کرده است.

در این فایل صوتی هفت دقیقه ای که یک سال قبل از حمله هولناک لانزا به مدرسه ابتدایی کانکتیکات ضبط شده است، این جوان 20 ساله در حالی که سعی در تغییر صدای خود دارد، درباره حرکات شامپانزه ای در حال حمله به یک زن و تفاوت های آن با انسان ها بحث می کند. این فایل صوتی توسط دو تن از دوستان نزدیک لانزا تایید شده ضمن این که نرم افزار پیشرفته کامپیوتری نیز صحت آن را تایید کرده.

در این فایل لانزا صحبت هایش را این گونه آغاز می کند: «به نظر من نوع حمله این شامپانزه شباهت های زیادی به حملات انسان ها در جامعه دارد. این حیوان تربیت شده پیش از این حمله به راحتی در شهر تردد می کرد و این خصوصیت دقیقا همان چیزی است که یک قاتل می تواند داشته باشد...»آدام لانزا دو سال پیش با مسلسلی کودکان بی گناه مدرسه ابتدایی کانکتیکات را به رگبار گلوله بست که در نتیجه 20 کودک و شش معلم کشته شدند. این قاتل دیوانه پس از این تیراندازی با شلیکی به سرش خودکشی کرد.پلیس امیدوار است با بررسی این فایل صوتی، زوایای پنهان ذهن این قاتل را پیدا کند و به حالات روانی او پی ببرد.