آرشیو شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۲، شماره ۵۵۶۱
اقتصادی
۶
تالار

واردات میوه ممنوع شد

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: با حمایت نمایندگان مجلس، واردات میوه های خارجی به کشور ممنوع شد چراکه ما در دنیا رتبه ششم تولیدات باغی را داریم و مردم میوه شب عید امسال را از تولیدات کشاورزان داخلی تامین می کنند.

به گزارش ایسنا، محمدعلی جوادی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید برای هشت سال آینده برنامه دارد و در این مدت کشور را متحول خواهد کرد.

وی افزود: سال های گذشته در خارج از کشور دچار مشکل بودیم و امروز به ایران و ایرانی در دنیا طور دیگری نگاه می کنند و نگاه ها به ایران اسلامی تغییر کرده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: دولت ماشین سنگین تحریم ها را متوقف کرد و شکست داد.

وی ادامه داد: دولت یازدهم تلاش کرده در سطح کشور 10 هزار دستگاه تراکتور و 500هزار دستگاه کمباین به ماشین آلات کشاورزی اضافه کند که نصف این تعداد تا پایان سال جاری محقق خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به کار ارزنده دولت با حمایت مجلس بیان کرد: واردات میوه خارجی به کشور ممنوع شد چرا که ما در دنیا رتبه ششم تولیدات باغی را داریم و مردم میوه شب عید امسال خود را از تولیدات کشاورزان داخلی تناول می کنند.

همچنین اقدامات خوبی برای رشد و تقویت بخش شیلات و گوشت قرمز و سفید کشور انجام شده است. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: دولت با چند سخنرانی اخیر و مواضع رئیس جمهوری نشان داد که به بحث تحول کشاورزی نگاه و توجه ویژه ای دارد و اکنون خودکفایی در این بخش سرلوحه اقدامات دولت تدبیر و امید قرار گرفته است.