آرشیو یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۳، شماره ۲۰۵۱
سیاست
۳

الو شرق

88640260

[email protected] پیامک: 30004699

• ساکن مرزداران، البرز یک پلاک هشت هستم. حدود 10روز است که یک کامیون خاک، جلو منزل ما ریخته اند و مانع رفت وآمد ما شده اند. چند بار با 137 تماس گرفتیم، با وجود شماره پیگیری ای که به ما دادند ولی هنوز رسیدگی نکردند. ضمنا این منطقه نیاز به سم پاشی دارد، به دلیل اینکه سطل زباله در این منطقه کم است و مردم مجبور هستند زباله های خود را جلو منزلشان بگذارند تا شهرداری آنها را جمع آوری کند موش تمام این منطقه را برداشته و اگر رسیدگی نشود در گرمای تابستان تعداد موش ها دوبرابر می شود. لطفا این موضوع را در روزنامه درج کنید بلکه رسیدگی شود.

• بنده ساکن یوسف آباد، میدان فرهنگ، نبش بیستون هستم. خیابان بیستون که یک خیابان باریک است شاید بیشتر از یک ماه است که در آن از ساعت 11 شب تا صبح با ماشین های سنگین کار می کنند و آسایش را از ما گرفته اند. امیدوارم شهرداری به این موضوع توجه و رسیدگی کند.

• بنده برای چندمین بار است که تماس می گیرم ولی در تاریخ 22 و 24 خرداد روزنامه به شیراز نرسید. لطفا به نمایندگی بفرمایید دقت بیشتری در توزیع روزنامه داشته باشند تا روزنامه یک روز در میان به دست ما نرسد.

• افزایش مصرف بنزین در تهران یا در ایران علتی دارد که وزارت نفت باید به آن توجه کند و آن، این است که به هر خانواده ای باید یک سهم بنزین داده شود. مثلااگر خانواده ای چهار ماشین دارد باید به یک نفر از آنها سهمیه داده شود. اگر وزارت نفت این افراد را شناسایی کند به آلودگی هوا و مصرف بنزین کمک بزرگی کرده است.

• مطالب جالبی از خانم ترانه یلدا در روزنامه «شرق» خواندم و به حال خود و شهرم غصه خوردم. مسوولان شهرداری و شورای شهر باید بیشتر به فکر ساخت وساز در منطقه یک باشند. یک عده سوداگر و سودجو چه به روز این شهر با کمک و مساعدت آورده اند.

• مدتی پیش مقاله ای در مورد مالیات نوشته بودید که مردم به این مساله معترض هستند. متاسفانه ما کارشناسانی داریم که گاهی اوقات اظهارنظر و اشتباه می کنند. ما یک کشور نفت خیز هستیم و باید ما را با عربستان مقایسه کنند و ببینند آنها هم مالیات می دهند یا خیر؟ ما تنها ملتی هستیم که مالیات مضاعف می دهیم. هیچ کجای دنیا مالیات بر ارزش افزوده روی مواد غذایی نیست، مثلابیمه چه ارزش افزوده ای دارد که برای بیمه کردن ماشینم باید مالیات بدهم؟