آرشیو چهارشنبه ۱۲‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۲۰۸۶۲
ورزشی - اخبار کشور
۹

«نه» رئیس فدراسیون فوتبال به تمدید قرارداد کی روش

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه پاسخش برای تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی «نه» است، گفت: اگر با کی روش قرارداد نبندم از نظر مالی کلی صرفه جویی کرده ام.

علی کفاشیان در تازه ترین صحبت هایش و در پاسخ به این پرسش که آیا هنوز هم اعتقاد دارد 99 درصد کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی می ماند گفت: ما شرایط را اعلام می کنیم تا او به ایران بیاید. به اعتقاد خودم او 99 درصد به ایران می آید و سرمربی تیم ملی می ماند. کفاشیان در خصوص اینکه شما در دیدار با مسئولان وزارت ورزش و جوانان مخالف تمدید قرارداد کی روش بودید عنوان کرد: من رئیس فدراسیون هستم و به رای مردم احترام می گذارم. در مورد تمدید قرارداد کی روش «نه» گفتم اما وقتی مردم می گویند قراردادش تمدید شود به آن احترام می گذارم. وزارت ورزش نیز به ما گفت که باید زودتر تصمیم گیری کنید.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا امکان دارد که از کارلوس کی روش به حسین فرکی برسید، گفت: فرکی یکی از مربیان خوب ما است اما ما با هیچ کس مذاکره نکرده ایم. یک مقطع کوتاه تا جام ملت ها در پیش داریم و هر کسی که بخواهد جایگزین کی روش شود باید تازه کارش را آغاز کند. پس بهتر است که خود کی روش سرمربی تیم ملی باشد.

اما این تمام صحبت های کفاشیان در خصوص تمدید قرارداد کی روش نبود، وی پیش از این نیز در گفت و گویی تلویزیونی اعلام کرده بود: رقم قراداد کی روش حدود 8 میلیارد تومان می شود. نمی گویم که نمی توانیم این مبلغ را پرداخت کنیم اما ما در فدراسیون 14 تا 15 تیم ملی داریم که باید به همه آنها توجه کنیم.رئیس فدراسیون فوتبال افزود: ما در سال اول در پرداخت ها مشکلی نداریم اما اگر نتایج خوبی کسب نکنیم همه می گویند که قرارداد ترکمنچای امضا کرده ایم! کفاشیان با اشاره به اینکه باید قرارداد را به گونه ای بنویسم که بتوانیم بعدا در مورد آن پاسخگو باشیم، اظهار کرد: من از ته دل مایل به پرداخت این رقم قرارداد به کی روش نیستم چرا که می توانیم این مبلغ را برای تمامی تیم های ملی در رده های مختلف به کار ببریم.