آرشیو چهارشنبه ۱۲‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۲۰۸۶۲
ورزشی - اخبار کشور
۹

تاجگردون: لایحه خروج از رکود در تعطیلات مجلس بررسی می شود

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: لایحه «رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور» در ایام تعطیلات تابستانی مجلس مورد بررسی قرار می گیرد.

«غلامرضا تاجگردون» در تبریز بر مشارکت جدی در تدوین قانون حمایت از تولید و خروج از رکود تاکید کرد و گفت: در تعطیلات مجلس نمایندگان به بررسی دو لایحه ارائه شده دولت در این خصوص اقدام می کنند.

به گزارش ایرنا، لایحه «رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور» که با عنوان «خروج غیرتورمی از رکود» شناخته می شود 26 مرداد ماه امسال تقدیم مجلس شورای اسلامی شد و یک فوریت آن به تصویب نمایندگان رسید.

دولت همچنین به منظور حذف تبصره های غیرضروری و دائمی کردن احکام مندرج در لوایح بودجه سنواتی کشور، 22 مرداد ماه لایحه «الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت» را به مجلس شورای اسلامی ارائه کرد که نمایندگان مجلس نیز با یک فوریت بررسی این طرح موافقت کردند.

هرچند مجلس شورای اسلامی تا 29 شهریور تعطیل است و نمایندگان در تعطیلات دوم تابستانی خود به سر می برند اما با تصمیم هیئت رئیسه مجلس کمیسیون مشترکی برای بررسی لایحه «رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور» تشکیل شده است تا آنها را در ایام تعطیلات مورد رسیدگی قرار دهد.