آرشیو پنجشنبه ۱۳‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۵۷۳۵
ورزشی
۲۲

فوتبال جهان

نخستین بازی ایتالیا با هدایت کونته

در ادامه مسابقات دوستانه تیم های ملی فوتبال جهان، امشب نیز بازی های حساسی برگزار می شود. یکی از آنها تقابل ایتالیا با هلند، تیم سوم جام جهانی امسال در خاک ایتالیا و در اولین مسابقه ای است که آتزوری بعد از استعفای چزاره پراندلی و انتصاب آنتونیو کونته به عنوان سرمربی جدید این تیم برگزار می کند. امشب همچنین اسپانیا با فرانسه، بلژیک با استرالیا، کرواسی با قبرس و چین با کویت دیدار می کنند.

بازوبند کاپیتانی ژرمن ها به «شواینی» رسید

همان طور که پیش بینی می شد، باستی ین شواین اشتایگر، هافبک کارکشته بایرن مونیخ رسما به عنوان کاپیتان جدید تیم ملی آلمان منصوب و در این سمت جانشین فیلیپ لام شد که بعد از فتح جام جهانی امسال توسط ژرمن ها، اعلام بازنشستگی در سطح ملی کرد. البته شواینی به دلیل مصدومیت مزمنی که در جام جهانی برایش پیش آمد، 50 روز است که از میدان ها دور است و دیشب هم در بازی دوستانه اما مهم ژرمن ها با آرژانتین شرکت نکرد.

فان خال: می دانستم هدایت منچستر، پردردسر است

لوئیس فان خال هلندی که در هدایت منچستریونایتد تا این لحظه هیچ موفقیتی کسب نکرده است، گفت از قبل می دانست که کار بسیار سختی در اولدترافورد انتظار وی را می کشد. وی افزود اگر قرار بود به دنبال پست های آسان تر و بی دردسرتر باشد، پیشنهاد هدایت تاتنهام، دیگر باشگاه لیگ برتری انگلیس را می پذیرفت.

انتقاد سن ژرمن از رئیس یوفا

ناصر الخلیفی، مالک قطری و ثروتمند باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه با انتقاد از میشل پلاتینی، رئیس فرانسوی یوفا، گفت قوانین بازدارنده این نهاد برای جلوگیری از مخارج زیاد باشگاه های اروپایی به نفع فوتبال نیست و فقط کیفیت این ورزش را پایین می آورد و به برخی تیم های این قاره لطمه می زند. وی افزود: «انخل دی ماریا در مشت ما بود اما چون رقم جذب او، ما را از سقف بودجه یوفا عبور می داد، او به منچستریونایتد رفت و این اتفاق عادلانه ای نبود!