آرشیو دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۲۲۸۶
سیاست
۳

الو شرق

88640260

[email protected] پیامک: 30004699

•روزنامه شنبه، پنج اردیبهشت را همراه با ویژه نامه ای به مبلغ سه هزار تومان، در حالی به کلیه خوانندگان تان فروختید که موضوع این ویژه نامه نه جذابیتی برای همگان دارد و نه از اولویت بالایی برخوردار است. صرفا به صورت غیرمنصفانه از همه دو هزار تومان پول بیشتر گرفتید. از روزنامه ای مثل «شرق» بعید است.

•با وجود گران ترشدن بی ‎سابقه قیمت نان. نانوایان، دیگر بهانه ای نباید داشته باشند، اما متاسفانه کیفیت و کمیت نان در اصفهان وضعیت بسیار بد، نامطلوب و نابسامانی پیدا کرده است و با وجود بارها اعتراضات مردم هیچ تغییری در بهترشدن کیفیت، اندازه و وزن آن پیدا نشده است و آن دسته از نانوایان مذکور، علت را نامرغوب بودن و بی کیفیت شدن آرد ذکر می کنند، با کمال تعجب 10 عدد نان معمولی معادل پنجاه هزار ریال می شود که اگر تعداد ریالی آن را در سطلی جمع کنیم آن ظرف یا کاسه کاملاپر و حتی سرریز خواهد شد.!

•خواهش می کنم صدای ما کارگران پالایشگاه های عسلویه را به گوش مسئولان برسانید، خدا را خوش نمی آید که ما کارگران در این شرایط سخت و طاقت فرسا و دوری از خانواده برای یک لقمه نان حلال زحمت بکشیم و حق زن و بچه ما پایمال شود، چرا طرح 14 روز کار و 14 روز استراحت برای ما کارگران اجرایی نمی شود؟

•مدیر تلاشگر: مدیر دبستان هیات امنایی قرآنی شهید سیدین، واقع در خیابان کرمان، جنب بزرگراه امام علی(ع)، به دلیل رسیدگی فوری به مشکلات دانش آموزان و اخلاق و رفتار خوب، توانسته است رضایت والدین دانش آموزان را جلب کند که جای قدردانی دارد. از مسئولان آموزش و پرورش منطقه 14 تقاضا داریم به نحو شایسته ای این مدیر و کارکنان پرتلاش این دبستان را تشویق کنند.

جواد سمیعی از تهران

•تغییر و تحول مدیریتی: پیشنهاد می شود برخی روسای ادارات و مدیرانی که سال های طولانی میز و صندلی ریاست را بر بازنشستگی ترجیح می دهند، کمی هم جای خود را به جوانان تحصیل کرده و بیکار بدهند و بگذارند تغییر و تحولی در بخش های مدیریتی ایجاد شود!

عرفان از تهران