آرشیو چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۲۱۰۵۱
حوادث - اخبار کشور
۱۱

جانشین فرمانده پلیس پایتخت خبر داد:دستگیری 85 توزیع کننده مواد در عملیات شبانه پلیس

جانشین فرمانده پلیس پایتخت از دستگیری 85 توزیع کننده مواد مخدر در محلات اقبال، صفا، مازندرانی و اطراف میدان امام حسین(ع) خبر داد و گفت: از این دستگیرشدگان 46 کیلوگرم انواع مواد مخدر به همراه قمه و ادوات مصرف کشف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار قادر کریمی جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با حضور در میدان امام حسین(ع) و در جمع دستگیرشدگان عملیات شبانه پلیس مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: در بحث مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی براساس طرح امنیت محور قدم برداشته و از ابتدای سال تاکنون نیز در بحث برخورد با آلوده کنندگان محیط در تهران به صورت ضربتی وارد شده که عملیات دوشنبه شب پلیس مبارزه با مواد مخدر از جمله این طرح ها است.

جانشین فرمانده پلیس پایتخت تصریح کرد: بحث امنیت محله محور از مقوله های مهم ماست و براساس آن پلیس مبارزه با مواد مخدر طبق مطالبات مردم و گزارشاتی که در سرکلانتری یازدهم از طرف مردم ارائه شده نسبت به شناسایی افراد وارد شد و با هماهنگی قضایی دوشنبه شب در یک عملیات ضربتی 85 نفر را که در حوزه سرکلانتری یازدهم به امر خرید و فروش مواد مخدر می پرداختند دستگیر کرد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: اکثر دستگیرشدگان سابقه دار هستند و افرادی هستند که جزء باندهای مواد مخدر در سطح محلات تهران هستند که از این افراد 46 کیلوگرم انواع مواد مخدر به همراه قمه و ادوات مصرف کشف شد.سردار کریمی ادامه داد: علاوه بر کشف این مقدار مواد، چند خانه که پاتوق مصرف مواد بود شناسایی و متلاشی شد.

سردار کریمی همچنین در مورد نتیجه واگذاری کمپ ها با گذشت حدود 40 روز از ابتدای سال گفت: مسئولان قول داده اند از ماه های آینده این اماکن را در اختیار قرار دهند و ان شاءالله در بحث دستگیری معتادان نیز به سرانجام برسیم.

سردار کریمی در پاسخ به سوالی مبنی بر تعداد پاتوق های پاکسازی شده در سطح شهر تهران گفت: 80 درصد پاتوق ها در غرب تهران متلاشی شده و در این چند روز اخیر 6 باند توزیع کننده مواد مخدر با 460 کیلو مواد مخدر کشف و ضبط شده اند.