آرشیو چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۴۲۵۷
جامعه
۱۷
حق با شماست

2 سال انتظار برای تلفن

ساختمان دولتی بلاتکلیف/ ساختمان های خالی همیشه موجب ناامنی محلات می شوند از جمله ساختمانی که طاهری وفا از شهروندان ساکن شهریار به آن اشاره می کند که متعلق به اداره برق است و محلی شده برای تجمع زباله ها و معتادان زباله گرد. این شهروند تقاضای رسیدگی به این وضع را دارد.

انتظار 2 ساله/ آقا یا خانم شیری از ساکنان شهر قدس است که سال 92 برای یک خط تلفن ثابت ثبت نام کرده، اما هنوز این خط را تحویل نگرفته است. او از مخابرات تقاضای رسیدگی دارد.

درخواست استخدام/ جمشیدی از گچساران، فرزند یکی از جانبازان است که خواستار استخدام و به کارگیری فرزندان جانبازان در سازمان ها و نهادهای مختلف است.

روی خط 162

سوءاستفاده در آبیاری/ کاهش نزولات جوی و کمبود آب مشکلی ملی و سراسری است که این بار سبب شده شهروندی از کرمانشاه به مشکلات ناشی از آن در محل سکونتش اشاره کند. به گفته این شهروند، زمین های زراعی روستای سلطان کوه از طریق سد گاومیشان آبیاری می شود در حالی که به زمین های پایین دست نیز آب کافی نمی رسد که این مشکل باعث زهکشی و سوءاستفاده از آب موجود از سوی عده ای شده است. این شهروند نگران زمین هایی است که بزودی به علت کمبود آب از بین خواهد رفت.

افتتاح حساب برای بن/ برای دریافت بن کتاب های دانشجویی وقتی به بانک صادرات مراجعه می کنیم از ما می خواهند که برای 40 هزار تومان بن، در آن شعبه حساب باز کنیم، چرا؟ این سوال یکی از شهروندان از مسئولان این بانک است.

افزایش بهای کارنامه تاکسی/ یکی از شهروندان که گویا راننده تاکسی است این اواخر برای تمدید کارنامه تاکسی خود مراجعه کرده و مبلغ 50 هزار تومان پرداخته در حالی که تا قبل از اردیبهشت 10 هزار تومان می پرداخته است. او علت این افزایش قیمت را از مسئولان جویا شده است.

تجمع دلال ها/ معمولاحوالی دانشگاه ها محیط های امن و آرامی یافت نمی شود از جمله در محدوده دانشگاه شهید عباسپور در منطقه حکیمیه که طبق گزارش یکی از شهروندان، تجمع دلال ها در آن موجب مزاحمت برای ساکنان شده است.

تعلل در واریز حقوق/ تاخیر در پرداخت حقوق و مطالبات کارگران تقریبا مشکلی است همیشگی و این بار شهروندی از کرمان گله مند است که چرا حقوق اسفند 93 و عیدی کارگران شهرداری منطقه 3 این شهر هنوز پرداخت نشده است.