آرشیو چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۴۲۵۷
حوادث
۱۹

سرقت های سریالی از بانک های مشهد

فرمانده انتظامی مشهد از دستبرد مسلحانه به شعبه بانک صادرات پیچ تلگرد این شهر خبر داد.این سومین سرقت بانک در سال 94 در مشهد است.

به گزارش جام جم، سرهنگ حجت نیکمرام در این باره گفت: یک فرد مسلح به کلت کمری دیروز با مراجعه به بانک صادرات شعبه علامه طباطبایی مبلغ 28 میلیون تومان سرقت کرد و متواری شد.

احتمال این که سلاح به کار گرفته شده توسط این سارق غیرواقعی باشد وجود دارد ولی مراتب در دست بررسی است. با تشکیل پرونده ای در این رابطه، تحقیقات پلیس برای دستگیری سارق فراری آغاز شده است.

این در حالی است سارقان پیش از این به بانک های ملت شعبه کوهسنگی و مسکن شعبه المهدی منطقه سیدی مشهد دستبرد زده بودند. سرقت از بانک ملت روز بیستم اردیبهشت امسال در حالی رخ داد که 2 موتورسوار مقابل بانک ملت شعبه کوهسنگی توقف کردند. یکی از آنها که با کلاه کاسکت چهره خود را پوشانده بود وارد بانک شده و با تهدید کارکنان و مشتریان 53 میلیون تومان به سرقت برد و با ملحق شدن به همدستش متواری شد.

همچنین در جریان سرقت از بانک مسکن شعبه المهدی در منطقه سیدی که روز 24 فروردین امسال رخ داد، جوانی با یک قبضه کلت کمری مبلغ 137 میلیون تومان را سرقت کرده و با موتورسیکلت از صحنه گریخت. هنگام وقوع سرقت مسلحانه با وجود فعال بودن دوربین های بانک آژیر خطر به صدا در نیامد و این شعبه بانکی که در منطقه ای خلوت قرار دارد، نگهبان هم نداشته است.