آرشیو پنجشنبه ۱ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۴۳۱۲
جامعه
۱۷

حق با شماست

گم شدن مرسوله های پستی

قدردانی / پخش برنامه 1449 از رادیو و تلویزیون انگیزه ای برای قدردانی یکی از شهروندان از مسئولان صداوسیما شده است.

شیشه های دودی / افزایش خودروهایی که شیشه های خود را دودی می کنند موجب نارضایتی یکی از شهروندان تهرانی شده. او می گوید در برخی از این خودروها کارهای خلاف قانونی انجام می شود که لازم است نیروی انتظامی و قوه قضاییه با آن برخورد کنند.

گرانی آب و برق / شهروندی از قزوین به درددل بسیاری از شهروندان اشاره کرده است. او معترض است که چرا قیمت آب و برق دائم افزایش پیدا می کند تا جایی که دیگر یارانه ها پاسخگوی آن نیست.

گزینش سلیقه ای / طبق گزارش یکی از شهروندان در ناحیه 2 شهرری، انتخاب فرهنگیان در مقطع متوسطه از سوی مدیران مدارس به صورت سلیقه ای انجام می شود. این ادعا حتما قابل بررسی است.

نقص اظهارنامه های مالیاتی/ آخرین مهلت مودیان مالیاتی برای تحویل اظهارنامه هایشان تمام شده ولی یکی از شهروندان پرسیده که چرا در این اظهارنامه ها گزینه ای وجود ندارد که مودی نشان دهد در سال گذشته کسب و کار کسادی داشته و بناچار مجبور به پرداخت مالیات های بی تناسب با درآمدش شود.

جوابیه/ در پی درج پیامی در روز نهم تیر با عنوان داد مردم از سرقت ها، معاونت تبلیغات و روابط عمومی ساعس ناجا با ارسال دورنگاری اعلام کرد: فرماندهی انتظامی استان مازندران اعلام کرده که با بررسی های به عمل آمده از آمار جرایم، با وجود این که شهرک فرهنگیان در حاشیه شهر بابل قرار دارد از ابتدای امسال تاکنون فقط پنج مورد سرقت گزارش شده که نسبت به سال گذشته 15 درصد کاهش یافته است.

با این حال طرح ارتقای امنیت اجتماعی با حضور پلیس های تخصصی به مرحله اجرا گذاشته شده که تعدادی از مجرمان نیز دستگیر و به مقام قضایی معرفی شده اند.