آرشیو پنجشنبه ۱ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۴۳۱۲
حوادث
۱۹

باند بوفالوی شرور متلاشی شد

شرور حرفه ای معروف به «بوفالو» که با سه همدستش باندی را برای رعب و وحشت و مزاحمت مردم تشکیل داده بود، دستگیر شد.

به گزارش جام جم، هفته گذشته گزارش های مردمی در دستور کار پلیس امنیت استان البرز قرار گرفت که نشان می داد مرد جوانی همراه همدستانش با سد کردن راه مردم بویژه زنان، مزاحم آنها می شوند.

در این مرحله ماموران با اطلاعات موجود، تصاویر رایانه ای آنها را به دست آوردند و با بررسی بانک مجرمان مشخص شد متهمانی که پلیس در تعقیبشان است از افراد شرور و سابقه دار حرفه ای هستند که چند بار به اتهام عربده کشی، مزاحمت برای نوامیس مردم و شرارت دستگیر و زندانی شده اند. در این مرحله مخفیگاه متهمان فراری به طور نامحسوس زیر نظر گرفته شد تا این که چند روز پیش سه نفر از اعضای این باند در منطقه چهارراه مصباح کرج شناسایی و دستگیر شدند. متهمان با انتقال به پلیس امنیت در بازجویی اعتراف کردند همراه سرکرده باند که به بوفالو معروف است، چندی پیش از زندان آزاد شده و جرایمشان را از سر گرفته اند. با اعتراف این سه متهم، سرکرده باند تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا این که دو روز پیش مخفیگاه او در خانه ای ویلایی در نمک آبرود شناسایی و متهم دستگیر شد.

سرهنگ محمد علی صفایی، رئیس پلیس امنیت استان البرز در این باره به جام جم گفت: با اعتراف اعضای این باند به شرارت، ایجاد مزاحمت برای مردم و نوامیس آنها، عربده کشی و رعب و وحشت در میان مردم، برای آنها قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از متهمان برای مشخص شدن دیگر جرایم آنها ادامه دارد.