آرشیو پنجشنبه ۸ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۳۵۴۱
بازار دیجیتال
۲۵

کشف مناطق جدید در شهر

دنیای اقتصاد: اگر اپلیکیشن minube که روز گذشته به شما معرفی کردیم نتوانسته شما را برای پیدا کردن یک جای مناسب برای سفر یا سرگرم شدن برای چند ساعت کمک کند، پیشنهاد دیگری برای روزهای باقی مانده تابستان داریم و آن هم استفاده از سرویس «بزنیم بیرون» است. این سرویس یک پرتال است که به شما کمک می کند تا از ساعت و روزهای خود بهترین استفاده را ببرید. این سایت برای هر فردی با هر سلیقه گردشگری پیشنهاد مناسب دارد.

«بزنیم بیرون» هنوز در فاز آزمایشی است و در این مرحله تنها شهر تهران را تحت پوشش خود قرار می دهد. این سایت با بیش از 130 دسته بندی تحت 10 عنوان کلی شامل گردشگری شهری، طبیعت گردی، گردشگری ورزشی، گردشگری فرهنگی و هنری، گردشگری تاریخی، مذهبی و تفریحی در اختیار کاربران قرار گرفته است. همچنین این سایت به شما که هیچ ایده ای برای وقت گذراندن در تهران ندارید، پیشنهاد می کند که کجا بمانید، چه غذایی بخورید یا اگر تصمیم به خرید دارید خریدتان را کجا انجام دهید.

این پرتال براساس آنچه گردانندگانش می گویند، تلاش کرده است تا با راه اندازی «سامانه جامع مکان محور ایرانی» داده ها و اطلاعات کاملی درباره تمامی ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری، تفریحی، سرگرمی و اوقات فراغت شامل معرفی مکان ها، اطلاعات تماس، محل قرارگیری و جانمایی روی نقشه، نحوه دسترسی به مکان مورد نظر، ویژگی ها و مشخصات مکان ها، نام و زمان نمایش فیلم های، زمان مناسب بازدید، نظرات کاربران در مورد فیلم ها و... را در قالبی نوین و جذاب به مخاطبان خود عرضه کند. همچنین این پرتال با راه اندازی «نخستین سامانه رویدادهای لحظه ای» رویدادهای تفریحی شامل مسابقات ورزشی، نمایشگاه ها، همایش ها، گالری ها، کنسرت ها و... را تحت پوشش قرار داده و به مخاطبان خود معرفی می کند. برای دسترسی به اطلاعات این سرویس به سایت www.bezanimbiroon.ir سر بزنید.