آرشیو سه‌شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۴۹
فرهنگ و هنر
۱۶

پیشخوان

ناشران و مولفانی که تمایل دارند کتابشان در این ستون معرفی شود، کافی است یک نسخه از کتاب خود را به نشانی روزنامه، صفحه فرهنگ و هنر ارسال کنند یا با شماره هایی که در بالای این صفحه نوشته شده است، تماس بگیرند.

رویای نیمه شب

مولف: مظفر سالاری

ناشر: کتابستان معرفت

این کتاب یک حکایت عاشقانه در یک بستر پاک و اخلاقی است و به روایت دلدادگی پسری سنی مذهب به یک دختر شیعه پرداخته است. شخصیت اصلی کتاب، هاشم، جوانی سنی مذهب است که در کودکی پدرش را از دست داده و مادرش نیز او را رها کرده، توسط پدربزرگش تربیت شده و اکنون به جوانی رشید بدل شده است. این کتاب در مدت کوتاهی به چاپ دوم هم رسیده است و مخاطب علاوه بر این که یک داستان پرکشش عاشقانه را می خواند، با یک قصه معارفی در دل داستان نیز روبه روست.

این رمان با استفاده از یک حکایت واقعی شکل گرفته و در کنار آن قدرت تخیل نویسنده به کمک آمده تا با رمانی جذاب و زیبا مواجه شویم.

در این کتاب نحوه شخصیت پردازی ها به گونه ای است که خواننده خود را در جایگاه افراد درون داستان قرار خواهد داد. پندهای داستان، اتفافات، شجاعت های شخصیت هاشم و... همه مواردی است که خواننده با آن همذات پنداری کرده و سیر داستان را رها نخواهد کرد.