آرشیو دوشنبه ۲ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۹۱۸
نقد
۱۲

صحنه

شب دشنه های بلند

نمایش «شب دشنه های بلند»، نوشته و کارگردانی علی شمس از اول مردادماه در سالن تئاتر مستقل تهران اجرای عمومی خود را آغاز کرده است.

نمایش «شب دشنه های بلند»، نوشته و کارگردانی علی شمس و به تهیه کنندگی نشاط پورفراهانی، نمایش نامه نویسی ایران را در یک بازه زمانی 50 ساله از سال 49 تا 95 دربر می گیرد و درواقع ادای دینی به نمایش نامه نویسان ایرانی است. مرضیه وفامهر، سام کبودوند، فرزین محدث، رامین سیاردشتی، مارال فرجاد و سجاد تابش بازیگران این اثر نمایشی و پوریا خسرو شکیبایی نیز راوی آن و بازیگر روز اول اجرایش خواهند بود. «شب دشنه های بلند» اجرای عمومی خود را از اول مردادماه در تئاتر مستقل تهران آغاز خواهد کرد.

ادوارد و ننه

نمایش کمدی «ادوارد و ننه» به کارگردانی پیمان یاحقی از روز دوم مردادماه در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می رود. نمایش «ادوارد و ننه» به نویسندگی سیدحسن حسینی و کارگردانی پیمان یاحقی، از روز دوم مردادماه در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می رود.

بازیگران این اثر نمایشی سیدحسن حسینی و کاظم برزگر هستند. در خلاصه نمایش چنین آمده است: ادوارد بر اثر یک خواب تصمیم می گیرد سیبیل هیتلر را بکند تا جنگ جهانی دوم تمام شود. نمایش کمدی «ادوارد و ننه» از روز دوشنبه، دوم تا 15 مردادماه هرروز از ساعت 18 در پلاتو اجرای مجموعه تئاتر شهر میزبان مخاطبان تئاتر می شود.

زبان تمشک های وحشی

نمایش «زبان تمشک های وحشی»، نوشته نغمه ثمینی و به کارگردانی شیوا مسعودی از دوشنبه، 9 مرداد در تماشاخانه پالیز روی صحنه می رود. پیش فروش بلیت های نمایش «زبان تمشک های وحشی» از پنجشنبه، 29 تیر آغاز شد.

نمایش«زبان تمشک های وحشی»، تازه ترین همکاری شیوا مسعودی در مقام کارگردان و نغمه ثمینی در مقام نویسنده، از 9 مرداد با بازی صابر ابر، الهام کردا و علی شادمان روی صحنه می رود. همچنین استودیوی mop از ایتالیا طراحی صحنه و فضاسازی مجازی این نمایش را برعهده دارد. این نمایش مرداد و شهریورماه سال جاری ساعت 18:45 در تماشاخانه پالیز روی صحنه می رود.