آرشیو یکشنبه ۵‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۶۵۷۹
صفحه آخر
۲۴

توئیت نامه

محیط زیست؛ دغدغه اصلی

محیط زیست همیشه یکی از دغدغه های اصلی توییتر بوده است؛ دغدغه ای که همواره به موضوع اصلی بحث ها تبدیل شده و کاربران زیادی درباره آن می نویسند.

#سدسازی

سدسازی و تاثیر مخرب آن بر محیط زیست و رودها موضوعی است که هم از سوی فعالان محیط زیست و هم خبرنگاران این حوزه مدام یادآوری می شود. آنها تلاش می کنند با هشدار درباره این وضعیت مسئولان را نسبت به عواقب تصمیم های شان آگاه کنند.

#اپل

حذف اپلیکیشن های ایرانی از اپ استور دیگر موردی بود که کاربران درباره اش نوشتند. اینکه از این به بعد با چه محدودیت و مشکلاتی روبه رو هستند و پرسیدند چرا باید چنین اتفاقی بیفتد؟

#کشتی

مسابقات کشتی هم که حسابی توجه همه را به خود جلب کرده بود و خیلی ها با نوشتن توییت های مختلف درباره مسابقه ها نظر می دادند. گزارش کردن هادی عامل و تکیه کلام های او مثل خداقوت پهلوان یا پلنگ جویبار هم دست به دست می شد و بسیاری در توییت هایشان به آن اشاره می کردند.

#قالیباف

مراسم خداحافظی از قالیباف که در آن کسانی مثل علی مطهری و حسن خمینی حضور داشتند باعث تعجب خیلی ها شد. کاربرانی نوشتند چطور می شود در ایام انتخابات آن همه تهمت و توهین را از قالیباف شنید و بعد در مراسم خداحافظی اش شرکت کرد؟