آرشیو یکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۴۶
حوادث
۱۹

زن سالخورده، قربانی سرقت

زن تنها با انگیزه سرقت پول های پیرزن، او را به خانه خود کشاند و به قتل رساند. زن میانسال پس از قتل زن 70ساله، جسد او را با کمک همدستانش به خیابانی در شهر برد و رها کرد. راز جسد رها شده زن 70 ساله با دستگیری سارق زن برملا شد.

به گزارش جام جم، 18 مهر امسال، خانواده زنی 70 ساله با مراجعه به پلیس آگاهی ساری از ناپدید شدن او خبر دادند. به گفته آنها، این زن 24 ساعت پیش از خانه خارج شد، اما هیچ بازگشتی نداشت. با ثبت این شکایت، تحقیقات گسترده پلیس آغاز شد تا این که جسد زن سالخورده در خیابان شهروند ساری پیدا شد.

24 ساعت پس از کشف جسد، جست وجوی کارآگاهان به نتیجه رسید و عامل قتل که زنی 48 ساله بود در خانه اش به دام افتاد. او که در یکی از محله های ساری به تنهایی زندگی می کرد، در بازجویی ها به قتل اعتراف کرد و گفت: روز حادثه مقتول را هنگام خروج از بانک دیدم. فکر کردم پول دارد و وضع مالی اش خوب است برای همین تعقیبش کردم و در یکی از پارک ها با او دوست شدم. بهانه ای جور کردم و او را به خانه ام کشاندم، اما وقتی حواسش نبود با دسته جاروبرقی به سرش زدم و بعد خفه اش کردم.

متهم افزود: بعد از قتل، ماجرا را به دو مرد که از دوستانم بودند، اطلاع دادم و به کمکشان، جسد را از خانه بیرون بردم. 48 ساعت آن را در محلی خلوت نگه داشتیم، اما درنهایت یک تاکسی گرفتیم و جسد را به خیابان شهروند بردیم و همانجا رهایش کردیم.

رئیس پلیس آگاهی مازندران با اشاره به دستگیری دو همدست متهم، گفت: مقتول پول زیادی همراه نداشت و متهم اصلی به تصور این که او پولدار است، دست به جنایت زد.

سرهنگ ذبیح الله پهلوانی افزود: روز شنبه، متهم به محل جنایت منتقل شد و صحنه قتل را بازسازی کرد. تحقیقات برای موشکافی بیشتر ماجرا ادامه دارد.