آرشیو یکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۴۶
ورزش
۹

اینتر - میلان؛ آخرین امید مونتلا برای زنده ماندن

جذاب یعنی «دلامادونینا»

ساعت 2 2 و 15 دقیقه امشب یکی از دربی های سنتی و جذاب دنیا در شهر تاریخی میلان آغاز می شود. دربی 218 شهر میلان. مسابقه ای که در دنیای فوتبال به دلامادونینا مشهور است و دل های بسیاری را همراه خود دارد. اگرچه میلان تیم رویایی دهه 80 و 90، این روزها حال خوشی ندارد و حتی با وجود واگذاری به سرمایه داران چینی و سرمایه گذاری وحشتناک آنها، به روزهای اوج برنگشته؛ اما به هر حال عاشقان بسیاری دارد حتی اگر جام نگیرد. مالکان جدید باشگاه در همین فصل اول لئوناردو بونوچی، هاکان چالهان، آندره سیلوا، کیسیه، کونتی و بورینی را جذب کردند؛ اما آن اتفاق بزرگ نیفتاد و این تیم در راه سعادت قدم نزد. میلان با سرمربی فعلی اش وینچنزو مونتلا، راه صدر را گم کرده و در مکان هفتم قرار دارد. آنها در 7 هفته 9 امتیاز از دست داده اند تا با 12 امتیاز در رده هفتم قرار بگیرند.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.