آرشیو دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۵۳
شهرستان ها
۷

استاندار: مدیران ناتوان را از استان همدان بیرون خواهم کرد

همدان- خبرنگار کیهان: استاندار همدان با اشاره به عدم همت و همراهی برخی مدیران استان در جذب اعتبارات گفت: مدیرانی که تا پایان تیرماه موفق به جذب اعتبارات دستگاهی خود نشوند را از استان بیرون خواهم کرد.

محمدناصر نیکبخت در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان همدان که با محوریت بررسی شرایط جذب اعتبار در دستگاه های دولتی تشکیل شده بود اظهار کرد: متاسفانه برخی دستگاه ها از جمله خود استانداری و شهرداری نهاوند و اداره کل ارشاد در جذب اعتبارات تلاش و همت لازم را نداشته اند و این مانع رشد و توسعه در استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه 70 درصد اعتبارات برای حقوق و دستمزد هزینه می شود عنوان کرد: 70 درصد هزینه ها را تحت عنوان حقوق به کسانی می دهیم که باید 30 درصد باقیمانده را در بخش های عمرانی جذب کنند اما برخی از آنها تلاشی در این راستا ندارند بنابراین اعتبار این دستگاه ها را به مدیرانی خواهیم داد که آمادگی و برنامه های بیشتری در جذب اعتبارات دارند.

استاندار همدان خاطر نشان کرد: سرجمع اعتبارات استان حدود 50 میلیارد تومان است که تاکنون بیش از 36 میلیارد تومان از این مبلغ جذب شده و حدود 14 میلیارد تومان منتظر همت مدیران استان است.