آرشیو دوشنبه ۱۹‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۹۸
ورزشی
۹

اعلام ترکیب نهایی تیم ملی کاراته در رقابت های جهانی، بعد ازکاراته وان ژاپن

ترکیب نهایی تیم ملی بزرگسالان کاراته اعزامی به بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان در مادرید اسپانیا پس از لیگ جهانی کاراته وان ژاپن مشخص می شود.

سید شهرام هروی، سرمربی تیم ملی کاراته با بیان مطلب فوق، گفت: قرار بود اولین مرحله اردوی آماده سازی پس از بازی های آسیایی جاکارتا هفته جاری برگزار کنیم، اما بدلیل شرکت 10 اردونشین به لیگ جهانی کاراته وان برلین آلمان که 23 شهریورماه برگزار می شود، این اردو به اواخر هفته آینده موکول شد و ملی پوشان از صبح روز جمعه 30 شهریور تمرینات خود را آغاز می کنند.

سرمربی تیم ملی کاراته درخصوص کاراته وان برلین، بیان کرد: امیر مهدی زاده، مجید حسن نیا، علی اصغر آسیابری، بهمن عسگری، مهدی خدابخشی، ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده، سامان حیدری، هامون درفشی پور و سعید احمدی نفراتی هستند که در لیگ جهانی شرکت می کنند.

هروی در ادامه خاطر نشان کرد: بی تردید عملکرد در اردوهای آماده سازی و نتایجی که در لیگ جهانی کاراته وان ژاپن به دست می آید، در اولویت بندی نفرات برای پیکارهای جهانی لحاظ خواهد شد، اما اگر کادر فنی در وزنی به جمع بندی نرسید، در نهایت با برگزاری پیکارهای انتخابی، نفرات گزینش خواهند شد.