آرشیو پنجشنبه ۲ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۳۷۷۴
ورزش
۱۱

رکوردهایی که پرسپولیس می ‎تواند در مسجدسلیمان جابه جا کند

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا با نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر بازی می کند که سرخ پوشان پایتخت در فاصله پنج هفته مانده به پایان این فصل از بازی ها تنها دو امتیاز دیگر برای تثبیت قهرمانی خود نیاز دارند. به گزارش مهر، در واقع اگر پرسپولیس بتواند نفت را در مسجدسلیمان پیروز شود، خیلی زود به قهرمانی در لیگ برتر ایران می رسد. سه امتیازی که می تواند رکوردهای زیادی را برای پرسپولیس و فوتبال باشگاهی ایران جابه جا کند و این تیم را به پرافتخارترین باشگاه ایرانی در 20 سال گذشته تبدیل کند. سرخ پوشان پایتخت تاکنون موفق به کسب پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان در ادوار رقابت های لیگ برتر در شهر مسجدسلیمان نشده است؛ بردی که می تواند این تیم را به پیروزی در این شهر هم برساند و طلسم خود را بشکنند.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.