آرشیو سه‌شنبه ۲۸ امرداد ۱۳۹۹، شماره ۵۷۳۴
ورزش
۴
کمپ قرمزها

سید جلال در گفت و گو با جام جم: اسم رقبا در جام حذفی برایمان فرقی نمی کند

سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس معتقد است این باشگاه برای فصل بعد کار سخت تری دارد. قرمزها به پوکر قهرمانی رسیدند و بعید است حالا حالاها تیمی بتواند در لیگ برتر چنین رکوردی از خود ثبت کند. چهار قهرمانی متوالی برای هواداران پرسپولیس پنج، شش سال قبل چیزی شبیه به رویا بود ولی با حضور برانکو پرسپولیس متحول شد و حالا با یحیی به آن رسیده است. سیدجلال معتقد است کار سختی در آینده دارند.

 کارمان سخت تر شده

 به نظر من بعد از پوکر قهرمانی کارمان برای فصل بعد سخت تر شده است. به هرحال تیم های دیگر هم به شدت خودشان را تقویت می کنند. پرسپولیس هم باید اسکلت خود را حفظ کند. باید خیلی حواس مان به فصل بعد باشد. حفظ تیم باید در اولویت اول قرار بگیرد.

 کم درباره ام شایعه نساختند

من هم با پرسپولیس قرارداد دارم و به این فکر می کنم که کارم را در تیم ادامه دهم. البته دیگر همه چیز بستگی به نظر آقایحیی دارد. ایشان صلاح بداند من می مانم. در این مدت، کم درباره من شایعه ساخته نشد. نمی دانم چرا این قدر وضعیت من برای بعضی ها سوال است. چیزی که هست قرارداد دارم و بحثی درباره جدایی و پایان همکاری نداشته و نداریم. 

 کار برای پرسپولیس تمام نشده

اسم رقبا برای ما فرقی نمی کند. همان طور که در لیگ برتر قهرمان شدیم هدف مان این است که ان شاءا... بتوانیم به قهرمانی جام حذفی هم برسیم. کار برای پرسپولیس تمام نشده. ما لیگ قهرمانان را هم درپیش داریم. البته تقویم بازی ها طوری است که می توانیم با بازیکنان جدید هم به لیگ قهرمانان برویم.