آرشیو پنجشنبه ۲۷‌شهریور ۱۳۹۹، شماره ۴۹۸۷
ورزش
۲۴

اخبار داخلی

شب سرنوشت برای شهرخودرو

دنیای اقتصاد : مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، بعد از یک روز استراحت از امشب پیگیری می شود. بر این اساس در گروه دوم شهرخودرو از ساعت 19:30 به مصاف الشباب امارات می رود. بازی رفت دو تیم روز دوشنبه با برتری یک بر صفر تیم اماراتی همراه شد. شهرخودرو هر سه بازی دور رفت را باخته و تقریبا کارش تمام است، اما کورسوی امیدش برای صعود را باید امشب جست وجو کند. امشب همچنین قرار بود بازی برگشت استقلال و الوحده هم برگزار شود که به دلیل انصراف تیم اماراتی لغو شد. فرداشب از گروه سوم، پرسپولیس و التعاون و از گروه چهارم سپاهان و النصر بازی برگشت شان را برگزار می کنند. هر دو بازی از ساعت 22:30 آغاز خواهد شد.

یک جمله طلایی از ونگر

دنیای اقتصاد : دیروز وبینار دانش افزایی مربیان ایرانی با حضور آرسن ونگر، سرمربی نامدار فرانسوی و نیز رئیس توسعه جهانی فوتبال در فیفا برگزار شد. شاید یکی از طلایی ترین جملات سرمربی پیشین آرسنال خطاب به مربیان ایرانی این بود: «من همیشه می گویم مربی ابتدا باید ظرفیت گوش دادن را در خودش بالا ببرد و شنونده خوبی باشد. بعد از آن است که تعامل ایجاد می شود.»

منصوریان در یک قدمی تراکتور

دنیای اقتصاد : اگر اتفاقی مغایر با تیتر رخ داد چندان تعجب نکنید؛ چرا که به هر حال ذات نقل وانتقالات این است که مدام مسیر تیم ها و آدم ها عوض می شود. با این حال تا عصر دیروز منابع متعدد خبری از نزدیک شدن علیرضا منصوریان به نیمکت تراکتور خبر می دادند. تیم تبریزی بعد از قهرمانی جام حذفی تصمیم به تغییر سرمربی اش گرفت و در این بین گفته می شود توافق نهایی بین آنها با علیرضا منصوریان صورت گرفته است.