آرشیو دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲، شماره ۸۱۹۰
ایران اقتصادی
۱۰
بنگاه

گام بلند پتروشیمی امیرکبیر در تامین خوراک پایدار

شرکت پتروشیمی امیرکبیر در آخرین روز نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی چهار تفاهمنامه همکاری امضا کرد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی امیرکبیر، مهم ترین تفاهمنامه تاریخ پتروشیمی امیرکبیر با شرکت مناطق نفت خیز جنوب در راستای تامین خوراک پایدار امضا شد.

مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر در حاشیه این نشست و در گفت و گو با رسانه ها در خصوص جزئیات امضای تفاهمنامه با مناطق نفت خیز جنوب گفت: پتروشیمی امیرکبیر به عنوان تولیدکننده متنوع ترین محصولات پلی اتیلنی در کشور با حضور مستمر در بازارهای داخلی و خارجی و همچنین ارائه خدمات و کیفیت مطلوب به جایگاه ویژه ای در بازارهای هدف خود دست پیدا کرده است.

سعید صادقی افزود: در کنار تمام موفقیت های به دست آمده یکی از دغدغه های جدی این مجتمع تولیدی دستیابی به منابع پایدار خوراک اقتصادی است که این مهم در سرفصل و اولویت های مدیریت ارشد سازمان قرار گرفته است.وی ادامه داد: در همین راستا با رایزنی های صورت گرفته با مدیریت مناطق نفت خیز جنوب در حوزه بالادستی، امروز با حضور و همت مدیران دو مجموعه تفاهمنامه ای به منظور تامین خوراک پایدار امضا شد و امید داریم با اجرایی شدن این تفاهمنامه برای شرکت پتروشیمی امیرکبیر دسترسی به منابع پایدار خوراک فراهم شود.