آرشیو یکشنبه ۲۹ امرداد ۱۴۰۲، شماره ۵۸۰۵
ورزش
۳۱

اخبار داخلی

ارسلان و حسینی در تیم امید!

ایسنا: سهمیه بزرگسال تیم ملی امید برای حضور در مقدماتی المپیک پاریس مشخص شد. تیم فوتبال امید ایران برای رسیدن به المپیک پاریس، در نخستین گام مرحله مقدماتی، باید در ازبکستان به میدان برود و سپس در بازی های آسیایی هانگژو با رقبای خود روبه رو شود. لیست تیم ملی امید ایران برای حضور در مسابقات پس از برگزاری هفته چهارم از سوی کادرفنی اعلام خواهد شد و طبق پیگیری ها، رضا عنایتی قصد دارد از وجود حسین حسینی و ارسلان مطهری، دروازه بان و مهاجم استقلال به عنوان سهمیه بزرگسال سود ببرد. رقابت های فوتبال مردان زیر 23 سال بازی های آسیایی در شش گروه برگزار می شود که تیم امید ایران با تیم های مغولستان، عربستان و ویتنام هم گروه شده است.

واکنش مجیدی به شکست تیمش

دنیای اقتصاد: در جریان هفته اول مسابقات فصل جدید لیگ امارات، الاتحاد کلبا با هدایت فرهاد مجیدی در یک مسابقه جذاب و پرگل 4بر3 مغلوب الشارجه شد. یکی از گل های کلبا را در این مسابقه مهدی قائدی به ثمر رساند. مجیدی پس از پایان دیدار در واکنش به این شکست گفت: «بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و فکر می کنم مستحق شکست نبودیم. ما رقابت بسیار خوبی در طول بازی با الشارجه داشتیم و می توانستیم پیروز شویم. بعد از آنکه با نتیجه 3بر2 پیش افتادیم این شانس را داشتیم که اختلاف را دو برابر کنیم، اما از فرصتی که به دست آوردیم استفاده نکردیم.»

شرایط نامشخص پیام نیازمند

تسنیم: در آستانه هفته سوم لیگ برتر و تقابل با استقلال، خبر ناگواری به اردوی سپاهان رسید و بر این اساس درگذشت ناگهانی پدر پیام نیازمند به وی شوک روحی بدی وارد کرد. از آنجا که تنها سه روز از مراسم تشییع پدر نیازمند تا برگزاری مسابقه حساس لیگ برتر باقی مانده، هنوز مشخص نیست که نیازمند امکان حضور در این مسابقه را دارد یا خیر، اما در چنین شرایطی احتمال حضور او کمرنگ شده است.