آرشیو شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، شماره ۵۹۸۹
بانک و بیمه
۲۸

خبر

با رشد 57 درصدی فروش در سال 1402 تحقق 132 هزار میلیارد ریالی حق بیمه تولیدی بیمه کوثر

دنیای اقتصاد: فروش بیمه کوثر در سال 1402 با 57 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 131 هزار و 852 میلیارد ریال رسید. به گزارش روابط عمومی و تبلیغات، معاون برنامه ریزی و نوآوری بیمه کوثر گفت: این حق بیمه با ترکیب فروش 86.7 درصدی در رشته های غیرزندگی و 13.3 درصدی در رشته زندگی محقق شده است. مسعود طاهری وسیه سری عنوان کرد: طی این دوره رشته های انرژی، کشتی و مسوولیت بیشترین درصد رشد فروش را نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته اند. وی با بیان اینکه شرکت بیمه کوثر با ثبت نسبت خسارت 61.2 درصد در 12 ماهه سال 1402، مبلغ 80 هزار و 756 میلیارد ریال خسارت به بیمه گذاران پرداخت کرده است، خاطرنشان کرد: در این بخش، سهم رشته های غیرزندگی 89.7 درصد و بیمه های زندگی 10.3 درصد از کل خسارت های پرداختی بوده است. طاهری وسیه سری همت و تلاش معاونان، مدیران و کارکنان در ستاد و سرپرستی ها و نیز نمایندگان حقیقی و حقوقی و همچنین ارائه خدمات برخط در حوزه صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت را از مهم ترین عوامل موثر در رسیدن به این موفقیت و روند رو به رشد آمار عملکرد شرکت برشمرد.

پزشکان تحت پوشش بیمه میهن قرار می گیرند

دنیای اقتصاد: تعرفه حق بیمه رشته های پزشکان و پیراپزشکان در حوزه بیمه های مسوولیت برای سال 1403 از طرف بیمه میهن اعلام شد. به گزارش روابط عمومی بیمه میهن این خدمت بیمه ای مسوولیت قصور و خطای پزشک و پیراپزشک، جبران خسارت های فوت و نقص عضو بیمار و سایر هزینه ها و زیان های وارد شده به بیمار را تحت پوشش قرار می دهد. دکتر رضا احمدی مدیر بیمه های مسوولیت بیمه میهن ضمن تاکید بر سطح توانگری یک این مجموعه بیمه ای، خدمت رسانی شایسته به تمامی هم میهنان به خصوص خدمت به جامعه گرانقدر پزشکی و متخصصان زحمتکش این حوزه را اولویت اصلی برنامه های خود عنوان کرد. احمدی یادآور شد در این بیمه نامه پوشش خسارت های اعلامی زمان بیمه نامه بعد از انقضای آن تا 4 سال افزایش و قابل پرداخت است. همچنین تخفیفات 10 تا 30 درصدی برای حق بیمه سال بعد قابل ارائه است.

احمدی ضمن تاکید بر ضرورت و اهمیت اخذ این بیمه نامه با توجه به مخاطرات حرفه ای شاغلان بخش های مختلف سلامت کشور خاطرنشان کرد: «این بیمه نامه برای دانشجویان دوره تخصص (رزیدنت ها) هم صادر می شود.» بر اساس تعرفه های اعلامی بیمه میهن، حداکثر تعرفه بیمه مسوولیت پزشکان، سالانه 13 میلیون ریال و برای پیراپزشکان 8 میلیون ریال در نظر گرفته شده است. بنا بر اعلام روابط عمومی بیمه میهن، امکان تهیه این بیمه نامه از طریق نمایندگی های بیمه میهن در سراسر کشور و به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن «آساتو» وجود دارد. ضمن اینکه سازمان ها و مجموعه های پزشکی در صورت انعقاد تفاهم نامه گروهی این بیمه، می توانند از مزایای بیشتری استفاده کنند.

تکریم کارکنان حوزه منابع انسانی در بیمه البرز

دنیای اقتصاد: به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، مدیرعامل بیمه البرز روز 25 فروردین ماه همزمان با روز ملی منابع انسانی با حضور در معاونت توسعه منابع، از کارکنان این حوزه با اهدای شاخه گل تقدیر کرد. مدیرعامل در این دیدار صمیمانه با تاکید بر اهمیت منابع انسانی به عنوان مهم ترین عامل زنجیره عملیاتی شرکت گفت : تاثیرگذاری و نقش مهم و بی بدیل منابع انسانی به عنوان محور توسعه، پیشرفت و آبادانی تمامی جوامع بر هیچ کس پوشیده نیست از این رو امیدواریم با تلاش و نوآوری، شاهد پویایی و ارزش آفرینی ثروت های انسانی شرکت بیمه البرز باشیم.