آرشیو پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳، شماره ۲۳۶۱۱
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

* ملت شریف ایران! برادران و خواهران گرامی! برای حفظ کشور، انقلاب، اقتدار و منافع ملی که حاصل خون شهداست، فعالانه به میدان بیایید و برای انتخاب درست جانانه بکوشید. و دشمنان را مایوس نمایید.

سیروس

* متاسفانه تفکری در برخی نامزدهای ریاست جمهوری ترویج می شود که بدون قدرت های خارجی نمی توانیم بر مشکلات فائق آییم! تفکری که 100درصد خطا و اشتباه است. امامین انقلاب طی بیش از چهار دهه بر این تفکر خط بطلان کشیدند. مردم مراقب باشند دوباره ما را به دهه نود برنگردانند.

معصومی

* دولت آقای روحانی یک مجموعه مخروبه را تحویل دولت سیزدهم داد و هنر شهید رئیسی این بود که این مخروبه را خاکبرداری کرد و به ریل پیشرفت انداخت و تلخی آن هشت سال را از حافظه مردم دور کرد و الا اگر این انتخابات در همان شرایط بود کسی از یاران آن دولت جرات نمی کرد کاندیدا شود.

بردبار

* توقف مدیریت پشت میزی و رفتن به میان مردم و شنیدن مطالبات و گلایه های آنها، کاهش تورم از 60درصد به 40درصد، کاهش کسری بودجه کمرشکن و تورم زا، خودکفایی درگندم نان کشور، افزایش ساخت وساز مسکن به عنوان موضوعی کمرنگ شده و مورد تمسخر در دولت قبل، تسویه چند صدهزار میلیارد تومان از بدهی های انباشته شده در دولت روحانی، تامین بیش از 50هزار میلیارد تومان برای طرح هایی مانند رتبه بندی معلمان و تعهدات مالی به تعویق افتاده درباره بازنشستگان، خط قرمز دانستن فساد اقتصادی به جای حمایت از مجرمان، احیای چندهزار کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل، و... بخشی از کارنامه دولت شهید رئیسی است. کسانی که دولت سیزدهم را نقد می کنند کمی هم انصاف داشته باشند.

کیایی نژاد

* کسانی که منکر خدمات دولت شهید رئیسی در بخش راه هستند کافی است فقط یک بار با ماشین یک سر به خوزستان بیایند و از آزادراه «خرم آباد- پل زال» گذر کنند تا متوجه شوند که در این مسیر کوهستانی در دوران 45 ساله نظام جمهوری اسلامی چگونه در طول این آزاد راه تعداد 14 دستگاه تونل دوقلو به طول 25 کیلومتر و تعداد 28 دستگاه پل بزرگ به صورت رفت و برگشت به طول 2,6 کیلومتر احداث شده است؛ و یا از بزرگ ترین پل قوسی ایران ، یعنی پل کارون 4 در استان چهارمحال و بختیاری گذری داشته باشد و... واقعا حقایق را ندیدن و خودتحقیری بی انصافی است!

مرادی

* به آن کسی که گفته راه شهید رئیسی باید متوقف شود عرض می کنم شما اول لطف کن راه فساد برادرت را متوقف کن و بعد به راه پر افتخار شهید خدمتگزار بپرداز!

مقصودی

* چرا دلقک ها و بردگان غرب از ادامه دولت شهید رئیسی خشمگین هستند. مهم ترین ویژگی شهیدخدمت ولایت باوری و تعبد در برابر ولایت بود پس علت اصلی خشم و کینه نسبت به ولایت است.

طباطبایی

* ظریفی که دیپلمش را در آمریکا گرفته، سربازی را در آمریکا گذرانده، کارشناسی را و کارشناسی ارشد و دکتری را در آمریکا گرفته و در دوران دفاع مقدس در آمریکا بوده و حتی ازدواجش در آمریکا بوده است می تواند دلسوز کشور باشد؟

نیک نام

* مردم می بینند که تمام ارکان دولت روحانی تمام قد به حمایت از یک کاندیدا برخاسته اند ولی وقتی به او گفته می شود دولت شما همان دولت روحانی است انکار می کند!

نظری

* بی تدبیری در دولت روحانی باعث شد 101 درصد رشد نقدینگی به وجود بیاید که در دولت شهید رئیسی به 23 درصد رسید.

منفرد