آرشیو پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳، شماره ۶۷۹۸
ورزش
۴
ترانسفر

شروع رسمی نقل و انتقالات در رقابت های لیگ برتر

بمب های ترکیده!

نقل و انتقالات رقابت های لیگ برتر از امروز رسما آغاز می شودو تا اواسط شهریور ماه ادامه خواهد داشت. بر خلاف سال های قبل امسال بمب ها یکی پس از دیگری در حال ترکیدن هستند و رقم ها آنقدر عجب و غریب است که بدون تعارف فقط «بهت» هواداران و مردم عادی در کف جامعه را به همراه دارد.

رقم هایی درحدود 70 - 60 میلیارد تومان که برای فوتبالیست ها عادی است و برای مردم نجومی! با این شرایط و درحالی که در روزهای قبل هنوز نقل وانتقالات به صورت رسمی آغازنشده بود بسیاری ازتیم ها مذاکرات خودبا بازیکنان را نهایی کرده وپیش قرارداد هم امضا کرده اند.مثلا بیرانوند، ترابی و اسماعیلی فر بمب های تراکتور بوده اند که با ارقامی نجومی فصل بعد در این تیم بازی خواهند کرد؛ یا رفتن امید نورافکن از سپاهان به ملوان به دلیل خدمت مقدس سربازی و شایعه جدایی سیدحسین حسینی از استقلال!

دراین گزارش دو تیم تازه وارد لیگ برترهنوز هیچ کاری درنقل و انتقالات به صورت رسمی نکرده اند اما قطعا و برای تقویت خودشان دست به اقدامات زیادی خواهند زد. به خصوص چادرملو اردکان که از تیم های متمول لیگ است و انتظار می رود خیلی از ستاره ها برای فصل جدید سر از این تیم دربیاورند.این گزارش آخرین اتفاقاتی است که در نقل و انتقالات بین باشگاه های لیگ برتری افتاده است. بدون شک با شروع رسمی نقل و انتقالات از امروز اتفاق های زیادی خواهد افتاد و ستاره های زیادی برای لیگ برتر بیست و چهارم جابه جا خواهند شد.