آرشیو پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳، شماره ۶۷۹۸
حوادث
۱۹
عدلیه

دختر پشت کنکوری، جزئیات جدیدی از ماجرای قتل عام خانوادگی را فاش کرد

9 بار تلاش برای قتل خانواده با سم

دختر 18ساله متهم به قتل دو عضو خانواده اش درتازه ترین اعترافش مدعی شدطبق خواسته و نقشه دوستش، نقشه قتل اعضای خانواده اش را طراحی و اجرا کرده بود. متهم اعتراف کرده 9بار برای قتل اعضای خانواده اش تلاش کرده که آخرین بار موفق شده است.

به گزارش خبرنگار جام جم، نوزدهم اردیبهشت امسال دختری 31 ساله و مادر او در خانه شان در سعادت آباد تهران بدحال شده و بعد از انتقال به بیمارستان فوت شدند. بعد از مدتی پزشکی قانونی اعلام کرد مرگ آنها بر اثر مسمومیت با سم بوده است. با دستور بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران از پدر و دختر18ساله خانواده تحقیق کردند که پدر گفت : پیش از این یک بار بعد از خوردن غذا مسموم شدیم که با سرم مشکل رفع شد اما دفعه دوم همسر ودختر13ساله ام جان باختند.دختر 18ساله خانواده به نام مریم نیزابتدا به تناقض گویی پرداخت تا این که چند روز بعد مدعی شد دوستش باعث قتل خانواده اش شده است . این دختر به نام سارا هم بازداشت و در تحقیقات قضایی - پلیسی مدعی شد که مریم رویای مهاجرت داشت اما خانواده اش مخالفت می کردند به همین دلیل آنها را کشته و قصد قتل پدرش را هم داشته که قبل از اجرای نقشه قتل او، بازداشت شده است.

تحقیقات از این دو دختر ادامه داشت تا این که مریم در تحقیقات قضایی اعتراف های جدیدی را مطرح کرد و گفت : خانواده ام می خواستند به زودی از ایران مهاجرت کنند. من و سارا سال ها بود دوست و همکلاسی بودیم . او به خانه مان رفت و آمد داشت و ناراحت بود که از هم جدا می شویم. این اواخر می گفت اگر جدا شویم دیگر همدیگر را نمی بینیم. همین باعث شد فریب حرف هایش را بخورم. انگار مرا جادو کرده بود و هر چه می گفت سریع قبول می کردم و با خواسته های او پیش می رفتم. خواست خانواده ام را بکشم که قبول کردم. در اینترنت سرچ می کردیم تا راهی برای قتل پیدا کنیم. با هم فیلم های جنایی خارجی و ایرانی نگاه می کردیم تا از روی یکی از این فیلم ها و سریال های جنایی، نحوه قتل را بدون این که ردی بگذاریم، پیدا کنیم . اسفند سال گذشته بعد از کلی مطلب خواندن و فیلم جنایی دیدن، قرار شد خانواده ام را با سم بکشیم. از مردی در بازار ناصر خسرو سم می خریدیم. به پیشنهاد دوستم در غذا، تن ماهی و ماست می ریختم و خانواده ام می خوردند.

متهم ادامه داد: آنها دچار دل پیچه و مسمومیت شده و در بیمارستان بستری می شدند اما زنده می ماندند. شش مرتبه آنها را به خواست دوستم مسموم کردم که زنده ماندند. یک بار هم در شمال در خرما سم ریخته و به خانواده ام دادم که دوز سم کم بود و چند روز در بیمارستان بستری شدند. در این هشت سوء قصد ناکام ماندم. نوزدهم اردیبهشت امسال نقشه آخرمان را اجرایی کردیم . سارا آمد و سیانور را به من داد و رفت . دو پوکه کپسول را خالی کردم و سم را در آن ریختم . کمی در ماست و کمی در غذای خانواده ام ریختم که زیاد تاثیر نکرد. بعد یکی از کپسول ها را به جای دارو به مادر و خواهر دادم که باعث مرگ شان شد. می خواستم پدرم را به همان شیوه بکشم که نشد و بازداشت شدیم. به تحریک سارا، قاتل دو عضو خانواده ام شدم. او دوست نداشت من از ایران بروم و تنهایش بگذارم و از سویی طمع اموالم را داشت .

محسن اختیاری، بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام جم گفت : با اعتراف های جدید این متهم 18 ساله، تحقیقات برای مشخص شدن دیگر ابعاد پرونده ادامه دارد.