آرشیو شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳، شماره ۵۷۹۸
ورزش
۵
فوتبال اروپا

«اعتماد آنلاین» گزارش می دهد : کیلیان، رئال را نامزد همه چیز می کند

کیلیان امباپه کهکشانی جدید، رئال مادرید را کاندیدای همه چیز می کند. کارواخال از ورود یکی دیگر از مدعیان توپ طلا به سانتیاگو برنابئو استقبال می کند.

دنی کارواخال می گوید که کیلیان امباپه، رئال مادرید را دوباره برای همه چیز کاندیدا می کند.

مدتی پیش ستاره فرانسوی به عنوان بازیکن آزاد راهی اسپانیا شد. البته در حال حاضر در حال انجام وظیفه خود در یورو 2024 در آلمان است. در این بین مسابقه برای رسیدن به توپ طلا نیز وجود دارد.

غول اسپانیایی چندین سال در تلاش برای جذب امباپه ملی پوش فرانسوی به سانتیاگو برنابئو بود. آنها بالاخره مرد خود را پیدا کردند و تایید شد که برنده جام جهانی پس از پایان قراردادش با پاری سن ژرمن، به عنوان بازیکن آزاد راهی اسپانیا خواهد شد.

ورود او هیجان زیادی را در مادرید به وجود آورده است. کارواخال، ستاره باسابقه رئال، به AS گفت: «یک لایه از کیفیت او چیزهای زیادی به ما خواهد داد و من فکر می کنم که او با پوشیدن پیراهن ما، در محاصره بازیکنان بسیار خوب، دوباره ما را کاندیدای همه چیز خواهد کرد. امیدوارم همین طور باشد و به کسب عناوین ادامه دهیم.»

امباپه در کنار همتایان جدید خود در باشگاه نظیر وینیسیوس جونیور و جود بلینگهام مدعی کسب توپ طلای 2024 است. حتی پیشنهاداتی مبنی بر اینکه کارواخال در صورت پیروزی اسپانیا در یورو 2024 می تواند وارد ترکیب برندگان توپ طلا شود، وجود دارد. با قهرمانی لیگ و قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا او در مورد مدعی بودن خود برای دریافت توپ طلا گفت: «واقعا حتی به آن فکر هم نمی کنم. درست است که من سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشتم، همچنین در خط حمله، با گلزنی در فینال لیگ قهرمانان اروپا... اگر در مسابقات قهرمانی اروپا خوب عمل کنم و اگر آن را ببریم، شرایط متفاوت است.»او ادامه داد: «مهم ترین چیز گلزنی است، این سخت ترین کار است. وینیسیوس و بلینگهام سال خوبی را پشت سر گذاشتند، امباپه نامزد قهرمانی فرانسه در اروپا خواهد بود. من اصلا به آن فکر نمی کنم. فکر می کنیم تا جایی که ممکن است در مسابقات قهرمانی اروپا پیش برویم و اگر بتوانیم در فینال برلین باشیم.»

اسپانیا، فرانسه و انگلیس تا مرحله یک شانزدهم نهایی یورو 2024 پیش رفته اند و به ستاره های خود شانسی برای کسب جایزه نهایی می دهند، در حالی که وینیسیوس و برزیل تلاش خود را برای کسب افتخار در کوپا امریکا در ایالات متحده بازی می کنند و اعتقاد دارند آنها نیز قادر به کسب جایزه هستند.