امروز سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳، شماره ۸۵۰۰
حوادث
۱۳

توقف جنایت های سیاه مرد شرور در میانکاله

پرونده مرد شرور که به اتهام قتل پسری نوجوان در یکی از روستاهای مازندران بازداشت شده با شکایت چند خانواده دیگر مبنی بر آزار و اذیت پسران کم سن و سالشان از سوی این متهم وارد مرحله تازه ای از تحقیقات شد.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، رسیدگی به این پرونده از اواسط اردیبهشت امسال با شکایت یک خانواده مبنی بر گم شدن پسر 15 ساله شان آغاز شد.خانواده این پسرنوجوان عنوان کردند که او ساعت 10 صبح روز 15 اردیبهشت به بهانه دیدن دوستانش از خانه خارج شده و پس از تماس های مکرر پدرش برای برگشتن به خانه جواب منطقی نداده و بعد از آخرین صحبتش تلفن او ساعت 14 همان روز برای همیشه از دسترس خارج شده است.

با این شکایت پلیس وارد عمل شد تا اینکه چند روز بعد پسر جوانی که از دوستان نوجوان گمشده بود راز قتل او را به دست مردی 60 ساله فاش کرد.

در ادامه پلیس دریافت مرد میانسال در محله اسم و رسم خوبی ندارد و بیشتر ساکنان منطقه از او شاکی هستند؛ بنابراین وی دستگیر شد اما متهم در بازجویی ها مدعی شد با همدستی پسر جوانی که او را لو داده قتل را مرتکب شده اند.

در ادامه نیز مشخص شد این مرد شرور با به دام انداختن پسران نوجوان از آنها سوءاستفاده می کرده و در حالی که قصد داشته از مقتول نیز سوءاستفاده کند با مقاومت وی روبه رو شده و با همدستی همان پسرجوان همدستش او را کشته اند و جسدش را در منطقه میانکاله دفن کرده اند.بدین ترتیب با دستگیری همدست مرد شرور وی مدعی شد در قتل دست نداشته است اما هر دو متهم روانه زندان شدند. ماموران با حضور در محل جنایت جسد پسر نوجوان را که دست و پاهایش بسته شده بود از زیر خاک بیرون کشیدند.

بررسی های پلیسی نشان از آن دارد این مرد که به خفاش روستا معروف شده با اغفال پسران کم سن و سال آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و حتی از آنها فیلم و عکس گرفته است و با تهدید به انتشار این تصاویر سیاه به رابطه اش با آنها ادامه می داده است. با مراجعه چند خانواده دیگر و شکایت از این مرد شرور تحقیقات در این پرونده وارد مرحله تازه ای شد.