امروز سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳، شماره ۶۸۰۲
حوادث
۱۹
اتفاقیه

جزئیات جنایت هولناک مرد معتاد در شهر بابک

تیر خلاص داماد به سر خانواده عروس

داماد معتاد وقتی نتوانست همسرش را برای بازگشت به خانه راضی کند،درجنایتی هولناک همسر، مادرزن و پدرزنش را کشت و با شلیک گلوله به سرش به زندگی خود پایان داد.درحال حاضر تحقیقات جنایی درباره انگیزه این جنایت زیرنظر دادستان شهربابک ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار جام جم، یکشنبه شب اهالی یکی از محلات شهر بابک با شنیدن صدای جر و بحث اعضای یک خانواده متوجه حضور داماد معتاد آنها و درگیری او با خانواده همسرش شدند. درگیری آنها ادامه داشت تا این که صدای التماس و شلیک چند گلوله باعث شد همسایه ها با ترس از خانه خود خارج شوند.آنها هرچه در زدند کسی در را باز نکرد و چند دقیقه بعد دختر نوجوان خانواده در حالی که از دستش خون زیادی می آمد در خانه را باز و درخواست کمک کرد. همسایه ها با ورود به خانه با پیکر غرق خون پدر و مادر خانواده و دختر جوان آنها روبه رو شدند. آنها سریع موضوع را به پلیس و اورژانس خبر دادند.با حضور نیروهای امدادی مشخص شد زن میانسال و دخترش جان شان را به خاطر اصابت گلوله به سر از دست داده اند. پدر خانواده هنوز زنده بود که همراه دختر نوجوانش به بیمارستان منتقل شدند. در حالی که تیم جنایی مشغول بررسی صحنه جرم بودند به آنها اطلاع دادند که پدرزن 54 ساله به علت اصابت گلوله به شکمش و شدت جراحات جان باخته و حال دختر 16 ساله که گلوله به دستش اصابت کرده، خوب است. در ادامه، تحقیقات از همسایه های مقتولان آغاز شد. یکی از همسایه ها به ماموران گفت: اهالی خانه اهل نی ریز استان فارس بودند که چند سالی است به شهر بابک آمده و همسایه ما شدند. یک ماه قبل دختر جوان خانواده با حالت قهر به خانه پدرش بازگشت، چون تلاش های زن جوان برای ترک اعتیاد همسرش بی نتیجه مانده بود. از ساعتی قبل صدای داد و فریاد داماد خانواده و همسرش می آمد تا این که پس از شنیدن صدای شلیک هراسان از خانه بیرون آمدیم تا ببینیم چه خبر است. با انجام تحقیقات در صحنه جسد مادر 51 ساله خانواده و دختر جوانش با دستور بازپرس پرونده به پزشکی قانونی منتقل شد. تیم جنایی سپس با حضور در بیمارستان به تحقیق از دختر نوجوان پرداخته و مشخص شد، دامادشان وقتی نتوانسته همسرش را راضی به بازگشت به خانه کند، به سمت آنها شلیک کرده و این جنایت را رقم زده است.

افشین طبخی، دادستان شهر بابک با اعلام این که عامل جنایت به ماده مخدر شیشه اعتیاد داشت، گفت: پس از گزارش این جنایت، تیم جنایی در محل حاضر شده و تحقیقات را آغاز کردند. داماد خانواده پس از قتل از محل گریخته بود. با تجسس ماموران در حوالی محل قتل جسد او که با شلیک به سرش خودکشی کرده بود کشف شد. وی افزود: طبق اطلاعات به دست آمده ابتدا دعوای زن و شوهری در شهربابک منجر به قهر زن و پناه آوردن وی به خانواده اش می شود. تلاش برای کسب اطلاعات بیشتر درباره علت دعوا ادامه دارد، زیرا احتمال اعتیاد و مصرف مواد مخدر نیز محتمل است.