به جمع مشترکان مگیران بپیوندید!

تنها با پرداخت 70 هزارتومان حق اشتراک سالانه به متن مقالات دسترسی داشته باشید و 100 مقاله را بدون هزینه دیگری دریافت کنید.

برای پرداخت حق اشتراک اگر عضو هستید وارد شوید در غیر این صورت حساب کاربری جدید ایجاد کنید

عضویت

جستجوی مقالات مرتبط با کلیدواژه « america's presidential election » در نشریات گروه « علوم سیاسی »

تکرار جستجوی کلیدواژه «america's presidential election» در نشریات گروه «علوم انسانی»
  • نعمت حسینی
    ارزش های حزبی، مهم ترین عامل و سنگ محک تعیین و صعود یک فرد به مقام کاندیداتوری یک حزب در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده می باشد. شخصی باید به کارزار نهایی ماه نوامبر فرستاده شود که آینه تمام نمای علایق و دغدغه های حزبی باشد. این موضوع در هر دو حزب و به خصوص در حزب جمهوری خواه که تمایلات محافظه کارانه بیشتری دارد، با شدت و حدت بیشتری در جریان است و انتظار بر این است که نامزد نهایی این حزب، فردی محافظه کار و متمایل به ارزش های بنیادی حزب جمهوری خواه باشد، در حالی که از ماه ها قبل مشخص شده بود که میت رامنی نامزد میانه رو این حزب با اوباما به رقابت خواهد پرداخت. به بیانی دیگر، نخبگان و فعالان حزبی به رغم اینکه مطمئن بودند ریک سنتورم کاندیدای ارزشی مورد علاقه آنان است، به نفع رامنی رای دادند. به عقیده نگارنده، آنچه باعث این چرخش بزرگ در حزب جمهوری خواه گردید، مشکلات و مسایل اقتصادی جامعه آمریکا می باشد. بحران اقتصادی مذکور آنچنان عمیق و ریشه دار است که دیگر فضا و فرصتی برای تفکر و مداقه در ارزش های حزبی باقی نگذاشته است.
    کلید واژگان: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا, ارزش های حزبی, بحران اقتصادی, مبازرات درون حزبی}
    Nemat Hoseyni
    The author believes that the party values in U.S presidential election has been of high value for both parties especially the Republican, America's domestic problems and challenges. This crisis is so deep-rooted that there is no space and time to think about the values.
    Keywords: America's Presidential Election, Economic Crisis, the Party Values, the Inner, Party Campaigns}
نکته
  • نتایج بر اساس تاریخ انتشار مرتب شده‌اند.
  • کلیدواژه مورد نظر شما تنها در فیلد کلیدواژگان مقالات جستجو شده‌است. به منظور حذف نتایج غیر مرتبط، جستجو تنها در مقالات مجلاتی انجام شده که با مجله ماخذ هم موضوع هستند.
  • در صورتی که می‌خواهید جستجو را در همه موضوعات و با شرایط دیگر تکرار کنید به صفحه جستجوی پیشرفته مجلات مراجعه کنید.
درخواست پشتیبانی - گزارش اشکال