به جمع مشترکان مگیران بپیوندید!

تنها با پرداخت 70 هزارتومان حق اشتراک سالانه به متن مقالات دسترسی داشته باشید و 100 مقاله را بدون هزینه دیگری دریافت کنید.

برای پرداخت حق اشتراک اگر عضو هستید وارد شوید در غیر این صورت حساب کاربری جدید ایجاد کنید

عضویت

جستجوی مقالات مرتبط با کلیدواژه « mathematical software » در نشریات گروه « کتابداری و مدیریت اطلاعات »

تکرار جستجوی کلیدواژه «mathematical software» در نشریات گروه «علوم انسانی»
  • مهدی شمس*، فائزه رضوانیان
    با توجه به لزوم آشنایی با روش های آموزش مجازی ، اکثر دانشگاه های دنیا به این سو روی آورده اند . آموزش آنلاین به دو دسته تقسیم می شود : هم زمان و نا هم زمان . تدریس نا هم زمان شامل یک صفحه بحث یا سرویس ایمیل به صورت تاخیر در ارتباط بین دانشجو و استاد است . تدریس هم زمان شامل یک تبادل بین دانشجو و استاد از طریق پیام فوری یا ویدیو کنفرانس است . روش های تدریس آنلاین همزمان که امکان آموزش به کمک قلم نوری و ویدیو را فراهم می کنند ، می توانند تجربه ای شبیه به تدریس حضوری را ارایه دهند و استفاده از هر دو ابزار به طور هم زمان موثرتر است . با این حال، آموزش مجازی ناهم زمان یا آفلاین برای دانشجویانی که دسترسی به اینترنت پرسرعت ندارند ، عادلانه تر است . در دوران شیوع ویروس همه گیر کرونا و با گسترش دوره های مجازی دانشگاه ها و مدارس، نگرانی های زیادی درمورد کیفیت آموزش و چالش های پیش روی استادان و دانشجویان در آموزش مجازی به وجود آمده است. در این مقاله بعد از بررسی انواع آموزش آنلاین و منابع یادگیری و نقش مدرسان در آموزش مجازی، به مزایا و معایب این نوع آموزش با تاکید بر رشته آمار و ریاضی پرداخته می شود. همچنین در مورد بهبود زیرساختهای فناوری اطلاعات به منظور بهینه سازی آموزش مجازی نکاتی مطرح می شود. در پایان پیشنهادهایی برای بهتر شدن روش های آموزش مجازی ارایه می شود.
    کلید واژگان: آموزش مجازی, تدریس همزمان و ناهمزمان, منابع دیجیتال و فناوری, نرمافزارهای آماری و ریاضی}
    Mehdi Shams *, Faezeh Rezvanian
    During the coronavirus outbreak and expansion of virtual courses in universities and schools, there have been many concerns about the quality of education and the challenges facing professors and students in virtual education. In this article, after reviewing the types of online education, learning resources and teachers’ role in virtual education, the advantages and disadvantages of this type of education with emphasis on statistics and mathematics are discussed. Also, some tips are proposed for improving IT infrastructure to optimize e-learning. Finally, suggestions for improving e-learning methods are provided.
    Keywords: Virtual Education, synchronous, asynchronous teaching, digital resources, technology, statistical, mathematical software}
نکته
  • نتایج بر اساس تاریخ انتشار مرتب شده‌اند.
  • کلیدواژه مورد نظر شما تنها در فیلد کلیدواژگان مقالات جستجو شده‌است. به منظور حذف نتایج غیر مرتبط، جستجو تنها در مقالات مجلاتی انجام شده که با مجله ماخذ هم موضوع هستند.
  • در صورتی که می‌خواهید جستجو را در همه موضوعات و با شرایط دیگر تکرار کنید به صفحه جستجوی پیشرفته مجلات مراجعه کنید.
درخواست پشتیبانی - گزارش اشکال