به جمع مشترکان مگیران بپیوندید!

تنها با پرداخت 70 هزارتومان حق اشتراک سالانه به متن مقالات دسترسی داشته باشید و 100 مقاله را بدون هزینه دیگری دریافت کنید.

برای پرداخت حق اشتراک اگر عضو هستید وارد شوید در غیر این صورت حساب کاربری جدید ایجاد کنید

عضویت

جستجوی مقالات مرتبط با کلیدواژه « افول کیفی و کمی برند » در نشریات گروه « مدیریت »

تکرار جستجوی کلیدواژه «افول کیفی و کمی برند» در نشریات گروه «علوم انسانی»
  • امین کهیاری حقیقت، داود فیض*، عادل آذر، عظیم زارعی، زهره دهدشتی شاهرخ
    شناسایی مشکلات برند در صنعت غذایی به دلیل جایگاه ویژه آن ها در توسعه اقتصاد کشور از اهمیت زیادی برخوردار است. با وجود افزایش میزان تقاضا محصولات غذایی، این صنعت دارای مشکل عمده کندبودن برندها در همنوایی با تغییرات محیطی و مدیریت ضعیف برند و درنهایت افول برندها است که این موضوع رقابت پذیری برندها را با مشکل مواجه کرده است و نیاز به بررسی بیشتری دارد. هدف پژوهش حاضر مفهوم پردازی افول برند مبتنی بر تحلیل محیط داخلی و خارجی در صنعت غذایی از طریق رویکرد پژوهش کیفی است. از روش تحلیل محتوا و مصاحبه های عمیق نیمه ساختاریافته با متخصصان، مدیران و مشاوران شرکت های غذایی، 102 کد به عنوان مفاهیم مرتبط با افول برند استخراج شد که در 15 مولفه مقوله بندی شدند )در دو بخش کلی عوامل اثرگذار بر افول برند و ابعاد افول برند(. نتایج پژوهش به شناسایی 4 مولفه عوامل سازمانی، 6 مولفه عوامل محیطی و 5 مولفه افول برند منجر شد. پیشنهاد می شود مدیران از مفاهیم شناسایی شده برای آسیب شناسی برند و ارائه راهبردهای مناسب احیای برند استفاده کنند.
    کلید واژگان: افول برند, افول کیفی و کمی برند, احیای برند, صنعت غذایی}
نکته
  • نتایج بر اساس تاریخ انتشار مرتب شده‌اند.
  • کلیدواژه مورد نظر شما تنها در فیلد کلیدواژگان مقالات جستجو شده‌است. به منظور حذف نتایج غیر مرتبط، جستجو تنها در مقالات مجلاتی انجام شده که با مجله ماخذ هم موضوع هستند.
  • در صورتی که می‌خواهید جستجو را در همه موضوعات و با شرایط دیگر تکرار کنید به صفحه جستجوی پیشرفته مجلات مراجعه کنید.
درخواست پشتیبانی - گزارش اشکال