به جمع مشترکان مگیران بپیوندید!

تنها با پرداخت 70 هزارتومان حق اشتراک سالانه به متن مقالات دسترسی داشته باشید و 100 مقاله را بدون هزینه دیگری دریافت کنید.

برای پرداخت حق اشتراک اگر عضو هستید وارد شوید در غیر این صورت حساب کاربری جدید ایجاد کنید

عضویت

جستجوی مقالات مرتبط با کلیدواژه « استاندارد آمریکایی » در نشریات گروه « مهندسی آب »

تکرار جستجوی کلیدواژه «استاندارد آمریکایی» در نشریات گروه «فنی و مهندسی»
  • شیما مردانی، میترا حسینی ناژوانی
    واحد دان هگیر برای جداسازی و حذف ذرات غیرآلی معلق مانند ذرات شن، ماسه، دانه و دیگر مواد جامد با سرعت ت هن شینی بیشتر نسبت به ذرات فسادپذیر در فاضلاب و هم چنین حذف کفاب و چربی مورد استفاده قرار م یگیرد. بازیافت دانه در حوضچه های دانه گیر تصفیه خانه های فاضلاب سبب راهبری بهتر واحدهای تصفیه ای و کاهش مشکلات بهره برداری خواهد شد. در این مقاله عملکرد دانه گیرهای هوادهی شده با استاندارد های آمریکایی و اروپایی در تصفیه خانه های فاضلاب مورد مقایسه قرار گرفت. نتایج نشان داد که استفاده از دان ه گیرهایی که طراحی آن ها براساس استانداردهای اروپایی انجام شده است علاوه بر کاهش هزینه های سرمایه گذاری اولیه و هزینه تجهیزات، باعث کاهش مشکلات بهره برداری در سایر واحد های تصفیه و به طور کلی باعث افزایش راندمان تصفیه خانه خواهد شد.
    کلید واژگان: واحد دان هگیر هوادهی شده, تصفیه خانه فاضلاب, استاندارد اروپایی, استاندارد آمریکایی, حذف دانه}
نکته
  • نتایج بر اساس تاریخ انتشار مرتب شده‌اند.
  • کلیدواژه مورد نظر شما تنها در فیلد کلیدواژگان مقالات جستجو شده‌است. به منظور حذف نتایج غیر مرتبط، جستجو تنها در مقالات مجلاتی انجام شده که با مجله ماخذ هم موضوع هستند.
  • در صورتی که می‌خواهید جستجو را در همه موضوعات و با شرایط دیگر تکرار کنید به صفحه جستجوی پیشرفته مجلات مراجعه کنید.
درخواست پشتیبانی - گزارش اشکال