به جمع مشترکان مگیران بپیوندید!

تنها با پرداخت 70 هزارتومان حق اشتراک سالانه به متن مقالات دسترسی داشته باشید و 100 مقاله را بدون هزینه دیگری دریافت کنید.

برای پرداخت حق اشتراک اگر عضو هستید وارد شوید در غیر این صورت حساب کاربری جدید ایجاد کنید

عضویت

جستجوی مقالات مرتبط با کلیدواژه « پایگاه دانش » در نشریات گروه « مهندسی الکترونیک »

تکرار جستجوی کلیدواژه «پایگاه دانش» در نشریات گروه «فنی مهندسی»
  • سیمین نقوی، یاسمن سرلتی، شهرام جعفری
    فعالیتهای اقتصادی و سرمایهگذاری نیازمند منابع و سرمایه میباشند. باتوجه به محدودیت منابع و سرمایه در کشورهای در حال توسعه، نیاز به انتخاب طرحهای درست سرمایهگذاری به میزان زیادی احساس میشود. این موضوع در کشور ما به میزان زیادی مشهود است، به طوری که اگر تخصیص و برنامهریزی درست منابع وجود داشت، هم اکنون شاهد نیمهکار ماندن و غیر اقتصادی شدن بسیاری از طرحها نبودیم.
    در این پژوهش به کمک دانش و تخصص کارشناسان و افراد خبره در زمینه اعطای تسهیلات به مشتریان بانکدر قالب یک پایگاه دانش، به پیاده سازی یک سامانه خبره میپردازیم. سامانه خبره ارائه شده به منظور کمک به ارزیابی کارشناسان مربوطه و تسریع در انجام فعالیتهای او است. همچنین به کمک سامانه ذکر شده به میزان زیادی دقت افزایش یافته و مدیریت، نظر ارائه شده از کارشناسان را با اطمینان بیشتری برای رد یا پذیرش اعطای تسهیلات به مشتریان مدنظر قرار میدهد. سامانه پیشنهاد شده از فاکتور قطعیت جهت بیان چگونگی اعطای تسهیلات و بسیاری از ویژگی های مورد بررسی توسط کارشناس استفاده میکند تا به کمک اعداد و درصدهای قطعیت، مدیر را برای تصمیمگیری یاری نماید.
    کلید واژگان: سامانه خبره, پایگاه دانش, فاکتور قطعیت, تسهیلات بانکی}
نکته
  • نتایج بر اساس تاریخ انتشار مرتب شده‌اند.
  • کلیدواژه مورد نظر شما تنها در فیلد کلیدواژگان مقالات جستجو شده‌است. به منظور حذف نتایج غیر مرتبط، جستجو تنها در مقالات مجلاتی انجام شده که با مجله ماخذ هم موضوع هستند.
  • در صورتی که می‌خواهید جستجو را در همه موضوعات و با شرایط دیگر تکرار کنید به صفحه جستجوی پیشرفته مجلات مراجعه کنید.
درخواست پشتیبانی - گزارش اشکال