به جمع مشترکان مگیران بپیوندید!

تنها با پرداخت 70 هزارتومان حق اشتراک سالانه به متن مقالات دسترسی داشته باشید و 100 مقاله را بدون هزینه دیگری دریافت کنید.

برای پرداخت حق اشتراک اگر عضو هستید وارد شوید در غیر این صورت حساب کاربری جدید ایجاد کنید

عضویت

جستجوی مقالات مرتبط با کلیدواژه « کارکنان سازمان تامین اجتماعی » در نشریات گروه « روابط عمومی، ارتباطات، رسانه »

  • فرشید مرادی، سمیه تاجیک اسماعیلی
    ر این پژوهش به بررسی عوامل موثر بر مشارکت کارکنان سازمان تامین اجتماعی در نظام پیشنهادها از طریق رسانه های جمعی پرداخته شده است. عوامل موثر مورد توجه تعهد سازمانی، تعلق سازمانی، پایگاه اجتماعی - اقتصادی، تبلیغات سازمان مورد بررسی قرار گرفته کارکنان 1300نفر تعداد جامعه آماری 297 نفر هستند. ابزار گرد آوری اطلاعات پرسشنامه است که به صورت میدانی توزیع و جمع آوری شده است، همچنین روش آماری رگرسیون خطی است. در نهایت به این نتیجه رسیدیم که تعلق سازمانی بر مشارکت و تقویت روحیه مشارکتی تاثیر معنادار دارد و با بررسی های بیشتر مشخص شد که این تاثیر از طریق متغیر رسانه های جمعی است .همچنین تعهد سازمانی نیز بر مشارکت و تقویت روحیه مشارکتی تاثیر معنادار دارد ولی رسانه های جمعی به عنوان متغیر واسطه گر شناسایی نشد .در بررسی تاثیر تبلیغات بر مشارکت و تقویت روحیه مشارکتی به این نتیجه رسیدیم که تبلیغات سازمانی بر مشارکت و تقویت روحیه مشارکتی تاثیر معنادار دارد نقش واسطه گری رسانه های جمعی ضعیف است .پایگاه اجتماعی اقتصادی از طریق رسانه های جمعی به مشارکت و روحیه مشارکتی تاثیر معناداری دارد. همچنین سن،تحصیلات و جنسیت و تاثیر آن بر مشارکت کارکنان مورد بررسی قرار گرفت که به جز تحصیلات بقیه متغیرها رد شدند.
    کلید واژگان: مشارکت, روحیه مشارکتی, کارکنان سازمان تامین اجتماعی}
نکته
  • نتایج بر اساس تاریخ انتشار مرتب شده‌اند.
  • کلیدواژه مورد نظر شما تنها در فیلد کلیدواژگان مقالات جستجو شده‌است. به منظور حذف نتایج غیر مرتبط، جستجو تنها در مقالات مجلاتی انجام شده که با مجله ماخذ هم موضوع هستند.
  • در صورتی که می‌خواهید جستجو را در همه موضوعات و با شرایط دیگر تکرار کنید به صفحه جستجوی پیشرفته مجلات مراجعه کنید.
درخواست پشتیبانی - گزارش اشکال