پرسش و پاسخ

چکیده:

عناوین پرسش های بخش پرسش و پاسخ47:

• چرا پلی استور گوگل از هوآوی وای 300 پشتیبانی نمی کند؟

هنگام نصب برنامه ها از پلی استور، خطای this app could not be downloaded due to an error 403 نمایش داده می شود.

• ویندوز 8 را روی هر رایانه ای که نصب کردم، هنگام اتصال به اینترنت از ترافیک اینترنت استفاده می کند. برای رفع این مشکل چه باید کرد؟

• کدام آنتی ویروس برای حفاظت از رایانه های خانگی از هر جهت مناسب است؟ سوال دوم این که با نصب دو سیستم عامل مختلف اکس پی و 8 روی یک رایانه و در دو درایو مجزا، آیا از کارایی و سرعت رایانه کم می شود؟

• در واحد انفورماتیک دانشگاه کار دانشجویی می کنم. روی چند سیستم را باید ویندوز 7 نصب کنم. یک سیستم را کاملا ویندوز نصب کردم و از آن یک ایمیج تهیه کردم و روی سیستم های دیگر ایمیج را برگرداندم. همه سیستم ها بدون نقص کار کردند، جز سه سیستم که هنگام بالا آمدن، در جایی که لوگوی ویندوز نمایش داده می شود، رایانه ری استارت می شود. آیا این مشکل به علت یکسان نبودن سخت افزار است؟

سوال دوم: برگرداندن با سیستم ایمیج باعث می شود همه درایورها نصب بوده و نیازی به نصب درایورها نباشد. علت چیست؟

• سیستم بنده هنگام نصب ویندوز 7 به ویروس تروجان و یکسری ویروس های دیگر آلوده شد؛ به طوری که در تمام درایورها تکثیر شده است. وقتی آنتی ویروس مکافی سیستم را اسکن می کند، ویروس تروجان به صورت غیرفعال شناسایی می شود و ویروس دیگر هم به صورت ناقص حذف می گردد. آیا نرم افزاری وجود دارد که این ویروس ها را از سیستم پاک سازی کند؟

• وقتی سیستم را ارتقا دادم، هارد ساتای آن را نگه داشتم. می خواستم بدانم آیا می توانم از آن به عنوان هارد اکسترنال استفاده کنم؟

• فایل های بسیاری روی هارد رایانه دارم که در اسامی آن ها از حرف «ی» فارسی و «ی» عربی (ی نقطه دار) استفاده شده است. وقتی برای جستجوی یک فایل از نرم افزار instant file find استفاده می کنم، نتایج جستجو با جستجوی «ی» فارسی و عربی متفاوت است. لطفا راهنمایی کنید که چگونه می توانم با یک بار جستجو تمام فایل های همراه با «ی» فارسی و عربی را مشاهده کنم؟

• درایو ویندوز من پر یا نزدیک به پر بودن را نشان می دهد و پیوسته این حجم در حال نوسان است. من درایو را با چند نرم افزار اسکن کردم؛ اما تاثیر چندانی نداشت. آیا مشکل سیستم من از ویروس است یا می تواند اثر ویندوز قدیمی روی این درایو باشد؟ در ضمن چراغ Lan پشت کیس چشمک می زند و هرچند ویندوز ارتباط Lan را شناخته، اما ارتباط من با اینترنت از طریق کابل برقرار نمی شود.

• از روزی که فن سی پی یو رایانه ام را عوض کردم، سرعتش خیلی کم شده است؛ مثلا وقتی پیش از عوض کردن فن وارد بازی 13PES می شدم، بازی اجرای روانی داشت؛ اما پس از تعویض فن، در ابتدای بازی سرعت خوب است و بعد از چند دقیقه بازی، کند می شود. آیا مشکل سیستم من ربطی به فن دارد؟

• هر بار که در ویندوز 1/8 قصد دارم پوشه ای را در هاردم باز کنم، با پیغام خطا مواجه می شوم. لطفا مرا راهنمایی کنید.

• مدتی است پس از وصل شدن به اینترنت، پردازش سی پی یو به 100 درصد می رسد و فن رایانه ام پیوسته روشن است. به محض قطع ارتباط با اینترنت، مشکل رفع می شود. دلیل آن چیست؟

• من چند اکانت از شرکت های ارایه کننده درایوهای ابری دارم. آیا نرم افزاری برای مدیریت این اکانت ها به صورت یک جا وجود دارد؟

زبان:
فارسی
در صفحه:
77
لینک کوتاه:
magiran.com/p1322920 
دانلود و مطالعه متن این مقاله با یکی از روشهای زیر امکان پذیر است:
اشتراک شخصی
با عضویت و پرداخت آنلاین حق اشتراک یک‌ساله به مبلغ 1,390,000ريال می‌توانید 70 عنوان مطلب دانلود کنید!
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی نامحدود همه کاربران به متن مطالب تهیه نمایند!
توجه!
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.
In order to view content subscription is required

Personal subscription
Subscribe magiran.com for 70 € euros via PayPal and download 70 articles during a year.
Organization subscription
Please contact us to subscribe your university or library for unlimited access!