تاثیر برندسازی کارکنان بر سهم بازار بر مبنای ارزش های فردی و سازمانی (مورد مطالعه: بانک ملت)

چکیده:
در صنایع خدماتی، شرکت ها به طور فزاینده ای برای باقی ماندن در رقابت، نیازمند تکیه بر عملکرد کارکنان خدمات اند. علی رغم این دیدگاه، بسیاری از مدیران بر این باور نیستند که می توانند در سازمانشان مزیت رقابتی را توسط کارکنان فراهم کنند. بنابراین، هدف تحقیق حاضر مطالعه تاثیر برندسازی کارکنان بر سهم بازار بر مبنای ارزش های فردی و سازمانی است. در مطالعه حاضر، مدل برندسازی کارکنان برای صنعت بانکداری به کار برده شد. جامعه آماری این تحقیق شامل کارکنان بانک ملت در شهر تهران است. برای انتخاب کارکنان، روش نمونه گیری خوشه ایاستفاده شد. ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه بود. در مجموع، 410 پرسشنامه پرشده برگشت داده شد. برای تجزیه وتحلیل داده، از حداقل مربعات جزئی استفاده شد. نتایج حداقل مربعات جزئی برازش مدل در جامعه مورد مطالعه را تایید کرد. علاوه بر این، نتایج حاصل از تجزیه وتحلیل نشان داد که برندسازی کارکنان تاثیر معناداری بر سهم بازار دارد.
زبان:
انگلیسی
صفحات:
505 تا 527
لینک کوتاه:
https://www.magiran.com/p1568705 
دانلود و مطالعه متن این مقاله با یکی از روشهای زیر امکان پذیر است:
اشتراک شخصی
با ثبت ایمیلتان و پرداخت حق اشتراک سالانه به مبلغ 1,390,000ريال، بلافاصله متن این مقاله را دریافت کنید.اعتبار دانلود 70 مقاله نیز در حساب کاربری شما لحاظ خواهد شد.

پرداخت حق اشتراک به معنای پذیرش "شرایط خدمات" پایگاه مگیران از سوی شماست.

اگر مقاله ای از شما در مگیران نمایه شده، برای استفاده از اعتبار اهدایی سامانه نویسندگان با ایمیل منتشرشده ثبت نام کنید. ثبت نام

اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی نامحدود همه کاربران به متن مطالب تهیه نمایند!
توجه!
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.
In order to view content subscription is required

Personal subscription
Subscribe magiran.com for 70 € euros via PayPal and download 70 articles during a year.
Organization subscription
Please contact us to subscribe your university or library for unlimited access!