طراحی مدل بازاریابی بازی وارسازی مبتنی بر SOR با رویکرد معادلات ساختاری
این تحقیق ارایه طراحی مدل بازاریابی بازی وارسازی مبتنی بر SOR است. این پژوهش از نظر رویکرد کاربردیاست. از نظر ماهیت نیز در روش های آمیخته (اکتشافی-توصیفی)، قرار میگیرد. داده های تحقیق از طریق سوالات پنج گزینه ای لیکرت موجود در پرسشنامه تحقیق جمع آوری شده است. درپژوهش حاضر به منظورتجزیه وتحلیل داده های حاصل از پرسشنامه، متناسب با نیاز آماری از نرم افزار آماری SPSS.V24 و از نرم افزار معادلات ساختاری pls.V3 در قالب دو بخش آمارتوصیفی و استنباطی بصورت رگرسیون خطی و چندگانه استفاده گردیده است. ابزار جمع آوری در بخش کیفی مصاحبه نیمه ساختار یافته با متخصصان و خبرگان خواهد بود. جامعه آماری پژوهش حاضر در بخش کیفی شامل 10 نفر از اساتید هییت علمی در حوزه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین و خبرگان می باشند جامعه مورد مطالعه در این پژوهش در بخش کمی شامل کلیه مشتریان سایت دیجی کالا می باشند. در بخش کمی نیز برای انتخاب حجم نمونه، از فرمول های کوکران استفاده شد که تعداد آن برای جامعه نامحدود مشتریان دیجی کالا 384 نفر می باشد.نمونه آماری بر اساس تکنیک گلوله برفی تا حدی جلو خواهد رفت تا داده ها به مرز اشباع برسد نتایج پژوهش نشان داد که متغیرهای محرک های بازاریابی بازی وارسازی بر ارگانیسم های آن (599/0) ارگانیسم های بازاریابی بازی وارسازی بر پاسخ های آن (241/0) در مشتریان دیجی کالا تاثیر معناداری دارد.
پرداخت حق اشتراک به معنای پذیرش "شرایط خدمات" پایگاه مگیران از سوی شماست.
اگر عضو مگیران هستید:
اگر مقاله ای از شما در مگیران نمایه شده، برای استفاده از اعتبار اهدایی سامانه نویسندگان با ایمیل منتشرشده ثبت نام کنید. ثبت نام
- حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران میشود.
- پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانههای چاپی و دیجیتال را به کاربر نمیدهد.