طراحی آویز درخت زندگی
در طراحی فرم های ارگانیک مانند این آویز که یک درخت است، از polygonها استفاده می شود (مانند کاری که در نرم افزار های Clayoo،TS-pline،SubD انجام می شود).تعریف امروزی polygon متعلق به سال 1978 است. استفاده از اشکال سه ضلعی برای ایجاد فرم های ارگانیک برای اولین بار در صنعت انیمشین مورد استفاده قرار گرفت. دو نفر از مهندسین شرکت انیمیشن pixsar الگوریتمی برای فرم های ارگانیک ابداع کردند. ابتدا از این الگوریتم برای طراحی کاراکتر های انیمیشن استفاده شد اما به مرور در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار گرفتند.طراحی این آویز با برنامه Clayoo انجام شده است که نرم افزاری بر پایه کار با Polygon است.مراحل طراحی قدم به قدم توضیح داده شده است.
- حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران میشود.
- پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانههای چاپی و دیجیتال را به کاربر نمیدهد.