زنان و صنعت بازی های رایانه ای

نویسنده:
چکیده:
بازار بزرگ و پرسود بازی های رایانه ای عموما یک غایب بزرگ دارد: زنان. البته زنان بازیگر این بازی ها نیز عموما نقشی کمرنگ داشته و تنها براساس اندام های سکسی شان ارزش گذاری می شوند. به علاوه، در اغلب بازی ها از زنان به عنوان غنیمت جنگی استفاده می شود.
نویسنده این مقاله با اشاره به محیط مردانه و خشن و دور از عاطفه شرکت های سازنده این بازی های پرمخاطب و عدم حضور زنان در طراحی و ساخت این بازی ها معتقد است که این صنعت در دایره ای بسته گرفتار آمده است؛ لذا وی پیشنهاد می کند که زنان باید وارد این صنعت سرشار از خشونت و سکس و خونریزی و جنگ و کشتار شوند تا این محصولات به سوی ویژگی هایی انسانی تر سوق پیدا نمایند
زبان:
فارسی
در صفحه:
15
لینک کوتاه:
magiran.com/p500683 
دانلود و مطالعه متن این مقاله با یکی از روشهای زیر امکان پذیر است:
اشتراک شخصی
با عضویت و پرداخت آنلاین حق اشتراک یک‌ساله به مبلغ 1,390,000ريال می‌توانید 70 عنوان مطلب دانلود کنید!
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی نامحدود همه کاربران به متن مطالب تهیه نمایند!
توجه!
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.
In order to view content subscription is required

Personal subscription
Subscribe magiran.com for 70 € euros via PayPal and download 70 articles during a year.
Organization subscription
Please contact us to subscribe your university or library for unlimited access!