آرشیو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، شماره ۸۴۴۵
حوادث
۱۳

پلیس ناجی یک زن از دست زورگیر شرور شد

مامور وظیفه شناس یگان امداد شهرستان سیرجان در پایان شیفت خدمتی و زمان استراحت خود یک خانم را از دست فردی زورگیر نجات داد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان در این باره گفت: یکی از ماموران یگان امداد این فرماندهی پس از پایان شیفت شبانه خدمتی خود در حالی که به همراه فرزندش در یکی از نقاط شهر در حال عبور بوده با مردی چاقو به دست مواجه شد که در حالت غیرعادی در حال فحاشی و تخریب خودروی یک خانم بوده و تعدادی از شهروندان هم در محل حضور داشتند، اما قادر به هیچ عکس العملی نبودند. این مامور وظیفه شناس بلادرنگ به کمک این خانم رفت و ضمن نجات این خانم بی پناه و وحشت زده، فرد زورگیر را نیز دستگیر کرد و وی را به همکاران انتظامی نزدیک ترین واحد گشت تحویل داد.

فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به نقش احساس مسئولیت و بهره مندی ماموران پلیس از مهارت های رزمی برای رویارویی با این گونه موارد مخل امنیت شهروندان، خاطرنشان کرد: روز بعد این خانم به همراه خانواده اش با مراجعه به بازرسی فرماندهی انتظامی و اهدای دسته گل از اقدام این مامور وظیفه شناس تقدیر کرد و نجات خود از دست آن زورگیر را قبل از آنکه فرصت تماس با 110 را پیدا کند، شایسته تقدیر و باعث قوت قلب عموم شهروندان دانست.