آرشیو یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۸۶، شماره ۶۱۳۲
شهرستان ها
۱۶

تا پایان امسال 7 سالن ویژه بانوان در استان اردبیل به بهره برداری می رسد

استاندار اردبیل گفت: تا پایان امسال 7 سالن ورزشی مختص بانوان در شهرهای استان اردبیل به بهره برداری می رسد.

علی نیکزاد که در جلسه پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت امسال سخن می گفت، افزود: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این 7 سالن بین 15 تا 80 درصد است و در شهرهای خلخال، بیله سوار، پارس آباد، گرمی، کوثر، مشکین شهر و اردبیل در حال احداث است.

وی گفت: سند افتتاحیه پروژه های عمرانی، صنعتی و تولیدی طی هفته دولت و دهه فجر و نیز سالگرد سفر رئیس جمهور تعریف گردیده و تلاش می شود مطابق زمان بندی کارشناسی پروژه ها، از ایجاد هرگونه تاخیر در اتمام آنها جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: شرکت مخابرات استان اردبیل تلاش می کند 8 طرح مهم نظیر افزایش ظرفیت 100 هزار شماره به سیستم تلفن همراه، احداث 42 مرکز B.T.S و 200 مرکز ICT روستایی در سطح استان و فیبر نوری دانشگاه ها را اجرا و به اتمام برساند.

نیکزاد با اعلام اینکه با پیگیری ویژه به عمل آمده عملیات گازرسانی به کلور و هشتچین بزودی آغاز می شود، خاطرنشان کرد: عملیاتی شدن گازرسانی به شهرهای موران و کوراییم نیز با جدیت در دست پیگیری است.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه طرح آپلینک شبکه سبلان و استخر صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز آماده بهره برداری می شود، افزود: بر اساس توافق به عمل آمده، استخر یاد شده بعد از افتتاح برای عموم قابل استفاده خواهد بود.